ספר חדש 2: הגנה על זכויות יוצרים

עורכת הדין רחל אלקלעי כותבת בספרה החדש מניסיונה בטיפול בחברות אינטרנט וטכנולוגיה, בתעשיית זכויות היוצרים בארצות הברית ● מומלץ לאלו העוסקים בתחום

ספר נוסף שיצא לאור לקראת שבוע הספר, עוסק באחת הבעיות הכאובות בעידן הדיגיטלי: הגנה על זכויות יוצרים באינטרנט. את הספר חיברה עורכת הדין רחל אלקלעי (הוצאת בורסי, הוצאה לאור של ספרי משפט).

עו"ד אלקלעי כותבת וחוקרת את תחומי הקניין הרוחני ודיני אינטרנט וגם מרצה בתחומים אלה במוסדות אקדמאיים שונים. בין היתר, היא פרסמה עבודת תזה על "אחריותו האזרחית של ספק שירותי האינטרנט להעברת מידע מזיק". הספר מבוסס על ניסיונה של עו"ד אלקלעי, שעבדה במשך שנים רבות בניו-יורק. כעורכת דין היא טיפלה בחברות אינטרנט וטכנולוגיה, בתעשיית זכויות היוצרים, ואז, כתבה בהקדמה לספרה, "חזתה בצמיחה מטאורית של תעשיית האינטרנט, למול עיני התעשייה התפשטה תופעת הפרת הזכויות כאש בשדה קוצים, ומולה ניצבו כולם חסרי אונים".

הספר כולל שבעה פרקים: דיני זכויות יוצרים, השפעת האינטרנט על זכויות יוצרים, שימוש הוגן בעידן האינטרנט, אכיפה פרטית באמצעות שימוש בחוזים, אכיפה פרטית של זכויות יוצרים באמצעים טכנולוגיים, המודל העסקי האלטרנטיבי, סיכום והמודל המוצע.

מומלץ לצרף לספרייה המקצועית של אלו העוסקים בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים