דיווחים: פייסבוק מפתחת יישום עצמאי לשיתוף תמונות

על פי עורכי אתר TechCrunch, כי נפלו לידיהם תמונות ומסמכים רבים שמעידים על כוונותיה של פייסבוק לפתח את היישום ● הוא אמור לשלב בין שלושה יישומים שקיימים כיום – אחד מהם נועד לשיתוף תמונות עם עד 50 בני אדם, שני מאפשר שיתוף תמונות ברשתות חברתיות ושלישי מציג תמונות של אנשים שנמצאים בסביבתו של המשתמש

פייסבוק (Facebook) מפתחת יישום עצמאי לשיתוף תמונות, שיתחרה ביישומים מצליחים למכשירי iPhone דוגמת Instagram ו-Color – כך עולה מידיעה שהופיעה באתר TechCrunch. עורכי האתר מדווחים, כי נפלו לידיהם תמונות ומסמכים רבים שמעידים על כוונותיה של פייסבוק לפתח יישום שיסייע לשתף את ששת מיליארד התמונות שמועלות לרשת החברתית מדי חודש.

היישום אמור לשלב בין היכולות של שלושה יישומים שחנות היישומים של אפל (Apple) מציעה כיום: Path – לשיתוף תמונות וסרטונים עם עד 50 בני אדם; Instagram – לשיתוף תמונות ברשתות חברתיות (כולל פילטרים ואפקטים); ו-Color – שמציג תמונות של אנשים שנמצאים בסביבתו של המשתמש, לפי קואורדינטות GPS.

על פי נתונים של פייסבוק, כ-100 מיליון בני אדם משתמשים כיום ביישומים הסלולריים של הרשת החברתית כדי לעדכן את הסטטוס שלהם, וסביר להניח שתפקודים שונים שקשורים לתמונות רק יגבירו את הפופולריות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים