מרכז החדשנות הבינלאומי של AT&T נפתח באמדוקס ישראל

המרכז של AT&T במטה אמדוקס ישראל ברעננה הוא השני שהחברה פותחת בעולם ● הוא מהווה סביבה שיתופית ומאפשר ל-AT&T ולספקי טכנולוגיה לעבוד עם חברות סטארט-אפ על פיתוח חידושים ושירותים

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

AT&T חנכה היום (ה') במטה אמדוקס ישראל ברעננה את "AT&T Foundry Innovation Center", מרכז החדשנות הבינלאומי שלה, בשיתוף עם אמדוקס. המרכז מהווה סביבה שיתופית ומאפשר ל-AT&T ולספקי טכנולוגיה לעבוד עם חברות סטארט-אפ על פיתוח חידושים ושירותים.

המרכז ברעננה הוא המרכז הקבוע השני ש-AT&T פותחת בעולם, כחלק ממיזם "AT&T Foundry". הוא מחליף את המרכז הזמני שבו פותחו עשרות פרויקטים משותפים מאז ש-AT&T ואמדוקס הכריזו בחודש יולי על כוונתן לשתף פעולה. מרכז קבוע נוסף נפתח בפברואר בפלאנו שבטקסס, ארצות הברית. עבודת פיתוח מתקיימת גם במתקנים זמניים של החברה בעמק הסיליקון ובסן פרנסיסקו. מאוחר יותר השנה אמור להיפתח מרכז קבוע, שיתארח במשרדי אריקסון (Ericson) בפאלו אלטו, קליפורניה.

תחומי הפיתוח ב-AT&T Foundry כוללים mHealth, HTML5, דרכים חדשות לאספקת מדיה עשירה, צ'ק אין מתקדם, יישומים מבוססי מיקום וממשקי תכנות יישומים (APIs). הפרויקטים במרכז ברעננה מאפשרים שילוב של יכולות ניידות ונייחות עבור שירותים בפס רחב למגוון מסכים, לרבות טלפונים חכמים, מחשבים אישיים, טלוויזיות והתקנים אחרים.

"רשת מרכזי ה-AT&T Foundry מאפשרת סביבה שיתופית שבה אנשי המחקר של AT&T, ספקי טכנולוגיה ומפתחים מכל העולם מייצרים חדשנות במגוון דרכים", אמר ג'ון דונובן, ה-CTO של החברה. לדבריו, "מנהלי הפרויקטים מנהלים את פעילות הפיתוח של הפרויקטים ב-30 וב-90 יום, על מנת לאפשר לנו לקצר בשני שליש את משך הזמן הנדרש להפוך רעיון למוצרים ולשירותים."

אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, אמר, כי "המרכז ברעננה מציע לחברות סטארט-אפ ולמפתחים את הסביבה הדרושה ליזום ולקדם פרויקטים באמצעות אספקת המומחיות הטכנולוגית המאפשרת את מימושם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ענב

    מרכז מצוין שמוכיח את הערכה הרבה של החברות המובילות בעולם לחדשנות הישראלית. כל הכבוד!

אירועים קרובים