ההשקה של אלקטל-לוסנט

לאירוע השקת מרכז הפיתוח הגלובלי לתחום מיחשוב הענן של אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent), אשר מוקם בימים אלה בישראל, הגיעו בכירי היי-טק רבים מהעולם.

קנת' פרנק, נשיא חטיבת הפתרונות באלקטל-לוסנט והאחראי על הקמת מרכז הענן בישראל, ציין, כי ישראל נבחרה בגלל כוח האדם ומהנדסי התוכנה האיכותיים שהיא מאכלסת, רוח היזמות וריכוז של מרכזי ענן שכבר קיימים. עוד הוסיף פרנק, שביקר בישראל בפעם הראשונה, כי אווירת היזמות בארץ היא כמו בסיליקון-ואלי ובסטנפורד. כמות ה-"טאלנטים" הקיימת בישראל, קבע, לא ניתנת להשוואה כמעט לשום מקום אחר בעולם. הוא סיכם באומרו, כי הוא מצפה לראות את המרכז צומח ומעסיק עשרות עובדים.

את המרכז בישראל מנהל דור סקולר, שיוביל צוות של מפתחי מוצר, מנהלים, ומפתחי עסקים ואסטרטגיה. המרכז הענן יכלול גם יחידה עסקית נפרדת, אשר בנוסף למחקר ופיתוח, מיועדת לפעול בתחום השיווק, המכירות והתפעול. מטרת המרכז הנה להגדיר ולפתח את שירותי פתרונות הענן של אלקטל-לוסנט ובו בעת לתרום לחזון הענן של החברה. המרכז יתמקד במתן אפשרות לספקי שירותי ברחבי העולם לפרוס תשתית מבוססת ענן שמטרתה להגדיל את הרווחיות ולצמצם ב-OPEX/CAPEX.

דור סקולר - מנהל מרכז הענן בישראל, שי און - מנכ"ל CA ישראל וקנת' פרנק - נשיא פתרונות, אלקטל-לוסנט

יאיר פכט, מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל, וקנת' פרנק

דור סקולר - מנהל מרכז הענן בישראל, יאיר פכט - מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל וקנת' פרנק - נשיא פתרונות, אלקטל-לוסנט

שי און וקנת' פרנק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים