אפל הגישה תביעה מתוקנת נגד סמסונג: "העתיקה עוד יותר ממה שסברנו בתחילה"

כתב התביעה המתוקן מתייחס למקרים רבים יותר של הפרת זכויות וכולל האשמות חריפות יותר על "העתקת המראה והתחושה" של מכשירי iPhone ומחשבי iPad ● אפל הוסיפה 12 מכשירים נוספים ל-15 שהיו בכתב התביעה המקורי

אפל (Apple) הגישה בסוף השבוע תביעה מתוקנת נגד סמסונג (Samsung) על הפרת זכויות בפטנטים. כתב התביעה המתוקן מתייחס למקרים רבים יותר של הפרת זכויות וכולל האשמות חריפות יותר על "העתקת המראה והתחושה" של מכשירי iPhone ומחשבי iPad.

מוצרי סמסונג "מחקים ללא בושה את המראה של מוצרי אפל, בניסיון לנכס את הצלחתה של אפל", נטען בכתב התביעה, שכולל כעת 63 עמודים, בהשוואה ל- 38 עמודים בכתב התביעה המקורי. "רבים בענף הבחינו בהעתקה והדבר צוין במאמרים רבים שבהם נסקרו מוצרי סמסונג".

עוד צוין בכתב התביעה המתוקן, כי "על אף שההצלחה של מכשירי iPhone הייתה מיידית, הרי שבתכנונם הושקעה עבודה רבה. במשך מספר שנים שקדו המפתחים של אפל על כל היבט בתכנון המכשירים – הצורה שלהם, החומרים שמהם הם מיוצרים, הממדים, הגודל והצורה של מסגרת המסך, וכן הממשק מרובה הנגיעות שייחד את המכשיר בהשוואה לכל מוצר אחר בשוק. התוצאה הסופית הייתה העיצוב הנקי של הטלפון, שבחזיתו לוח זכוכית שטוח לחלוטין עם פינות מעוגלות ומארז אחוד. לפני שאפל הציגה את מכשירי iPhone, אף חברה אחרת לא הציעה מכשיר בעל צג מגע עם מאפיינים כאלה".

אולם, הוסיפה אפל, בהמשך הופיעו מספר מכשירים עם מאפיינים כאלה, ובכלל זה כמה מכשירים של סמסונג. ל-15 המכשירים שצוינו בתביעה המקורית הוסיפה כעת אפל 12 מכשירים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים