אמדוקס רכשה חברת פתרונות ניהול מדיניות תמחור ובקרת רשת תמורת 211 מיליון דולרים קנדיים

באמצעות רכישת החברה, Bridgewater Systems, מצפה אמדוקס להרחיב את סל מוצרי חווית הלקוח שלה ולהוסיף לו יכולות לניהול חווית משתמש הקצה של שירותי תקשורת הנתונים ● במסגרת העסקה תרכוש אמדוקס את כל הון המניות של החברה, תמורת 8.2 דולרים קנדיים למניה ● השלמתה של הרכישה צפויה תוך 90 יום, והיא כפופה לאישור בעלי המניות של החברה הנרכשת ולאישורים רגולטוריים

לא תכיר בארגון עובדי החברה. אמדוקס

אמדוקס הודיעה בסוף השבוע, כי רכשה את Bridgewater Systems הקנדית – חברה המספקת פתרונות לניהול מדיניות תמחור ובקרת רשת. העסקה, שהשלמתה צפויה תוך 90 יום, מוערכת על פי שווי של כ-211 מיליון דולרים קנדיים או 128 מיליון דולרים קנדיים לאחר ניכוי יתרות המזומנים של החברה הנרכשת נכון ליום 31 במרץ השנה. במסגרת העסקה תרכוש אמדוקס את כל הון המניות של החברה, תמורת 8.2 דולרים קנדיים למניה. הרכישה כפופה לאישור בעלי המניות של Bridgewater ותנאי סגירה מקובלים, לרבות אישורים רגולטורים שונים.

באמצעות רכישת Bridgewater מצפה אמדוקס להרחיב את סל מוצרי חווית הלקוח שלה (CES) ולהוסיף לו יכולות מתוחכמות לניהול חווית משתמש הקצה של שירותי תקשורת הנתונים. מהחברה נמסר, כי אלה יאפשרו לספקיות שירותים לתמוך בכל אסטרטגיית תמחור לכל שירות נתונים, בהתבסס על שילוב של מודלי לקוח מתקדמים עם מידע הנמצא ברשת.

הפתרונות של Bridgewater, לצד הטכנולוגיה של אמדוקס לחיוב של שירותים משולבים, יוכלו לספק מבט הוליסטי על כלל המיקומים ההיררכיים של הלקוח, על פני כל המכשירים שבשימושו, השירותים השונים שהוא צורך והרשתות השונות התומכות בשירותים אלה – כך על פי החברה הרוכשת. השילוב יאפשר לספקיות השירותים להגדיר מחדש את חוויית הצריכה בזמן אמת של שירותי נתונים ואת הדרכים למונטיזציה מיטבית של שירותים אלה. בדרך זו, על פי אמדוקס, תוכלנה ספקיות השירותים לבדל את עצמן טוב יותר, לשפר את חווית הלקוח ולקבל תשואה מרבית על השקעתן.

הרכישה אף תאפשר לאמדוקס לתמוך במגוון רחב של תכניות תמחור וחיוב מבוססות ערך. לדוגמה, משפחה תוכל להירשם לתוכנית אחת שתקיף את השימוש של כלל בני המשפחה במכשירי ה-iPhone (הנתמכים על ידי רשת 3G) וה-iPad (הנתמכים על ידי רשת 4G) שברשותם, ובחיבור האינטרנט הביתי בפס רחב, במהירויות רוחב פס מועדפות שונות.

מאמדוקס נמסר, כי שלא כפתרונות נקודתיים רווחים בשוק, החברה תשלב את הטכנולוגיה שלה עבור חיוב של שירותים משולבים – turbo-charging – עם המידע הנמצא ברשת. שילוב זה יגשר בין מערכות התמיכה העסקיות (BSS) לרשת, ויספק פתרון שלם ומקיף לחברות תקשורת עבור אופטימיזציה של חווית צריכה איכותית בזמן אמת של כל שירות נתונים, מכל מכשיר ועל גבי כל רשת.

יצוין, כי לשתי החברות יש מספר רב של לקוחות משותפים, בהם Bell Mobility, ספרינט (Sprint) וטלסטרה (Telstra).

אמדוקס אינה צופה השפעה משמעותית לרכישת Bridgewater על הרווח למניה בשנים הכספיות 2011 ו-2012. הרווח של החברה למניה אינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (Non-GAAP). ההשפעה על התוצאות לפי GAAP לא תיוודע עד להשלמת חשבונאות הרכישה, על פי החברה. הרוכשת עשויה לרשום הוצאות בגין הרכישה בשנת הכספים 2011, עקב עלויות מסוימות הקשורות לרכישה.

"רכישה זו מהווה המשך לאסטרטגיה שלנו לתמוך בספקיות השירותים השואפות לחולל שינוי בעסקיהן כדי להתכונן להזדמנויות חדשות בשוק, כגון: הזדמנויות שייווצרו כתוצאה מכניסתן של רשתות G4 וטכנולוגיות מכשיר למכשיר. כמו כן, הן רוצות להתכונן להתמודדות עם איומים כגון הגידול העצום בתעבורת הנתונים", אמר בריאן שפרד, נשיא חטיבה באמדוקס.

אד אוגונק, נשיא ומנכ"ל Bridgewater, אמר, כי "השילוב בין המוצרים שלנו עבור ניהול מדיניות תמחור ונתוני מנויים עם מוצרי ה-CES של אמדוקס ייצור פתרון ייחודי, שיחזק עוד יותר את מעמדה של אמדוקס ויניב פתרונות חדשניים עבור ספקיות שירותים המבקשות לחולל שינוי ברשתות שהן מפעילות, לשפר את נאמנות הלקוחות ולתרגם את שירותי הנתונים שלהן להכנסות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים