תוכן שיווקי

ג'ון ברייס הדרכה פותחת קורס מיוחד להכשרת מהנדסי מערכות לינוקס בסביבות אנטרפרייז

19/06/2011 15:35

ג'ון ברייס הדרכה, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, הודיעה כי תפתח בקרוב, לראשונה בישראל, קורס ייחודי להכשרת מהנדסי מערכות לינוקס בסביבות אנטרפרייז לעבודה במערכות RHEL6 (ר"ת Red Hat Enterprise Linux). ג'ון ברייס הינו מרכז ההדרכה היחיד בישראל המוסמך לקורסי Red Hat.

מסלול הכשרת הלינוקס של ג'ון ברייס, מתמחה באופן ייחודי ובלעדי במערכות RED HAT, גרסת הלינוקס הנפוצה ביותר בתעשייה המחזיקה בנתח שוק של כ-80% בקרב החברות העוסקות בתחום. הקורס יספק למשתתפים את כל הכלים להתמודד באופן מעשי עם האתגרים שבניהול המערכת, בהתאם לדרישות תעשיית ה-IT בישראל, ומועבר בסביבת המעבדות המקוריות והמתקדמות של חברת Red Hat העולמית.

המסלול המיוחד שנפתח בג'ון ברייס הדרכה מכין את המשתתפים לשתי הסמכות רשמיות של חברת Red Hat – הסמכת ביניים RHCSA (ר"ת Red Hat Certified Administrator) וכן הסמכת RHCE – מהנדס מערכת לינוקס (Red Hat Certified Engineer). את המסלול יוביל מקצועית אמיר סלע, בכיר מדריכי Ret Hat בישראל.

הקורס ייפתח ב-27.6.11 ויכלול 196 שעות אקדמאיות.

לדברי יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט במדינות אגן הים התיכון, מספר כי "ב-2010 מערכות ההפעלה מבוססות לינוקס הציגו את הצמיחה הגדולה ביותר בעולם בתחום מערכות ההפעלה, כאשר רד-האט שולטת בכ-85% משוק זה. מדובר באחד התחומים החמים והמעניינים ביותר בתעשייה והקורס החדש של ג'ון ברייס יעניק למתעניינים הזדמנות מצוינת להשתלב בתעשיית ההיי-טק".

אורי לפיד, סמנכ"ל השיווק של ג'ון ברייס הדרכה, מספר, כי "כחברת ההכשרה המובילה למקצועות ההייטק בישראל, אנו דואגים לפתוח קורסי הכשרה בתחומים הצומחים והמעניינים ביותר בתעשייה שיעניקו לבוגרים את הסיכויים הגבוהים ביותר להשתלב בתחום במהרה. תחום מערכות הפעלה מבוססות קוד פתוח הינן אחד התחומים הצומחים ביותר בתקופה האחרונה והקורס מעניק לצעירים הזדמנות מצוינת להשתלב בתעשיית ההיי-טק".

אירועים קרובים