תוכן שיווקי

לקראת כנס SAS | ביטוח ישיר מציגה ניהול קמפיינים באמצעות SAS – בשנת 2010 הגענו לשיא של יותר מ-1.8 מיליון אינטראקציות עם הלקוחות בעזרת המערכת.

19/06/2011 15:41

פתרונות SAS משמשים בביטוח ישיר במגוון רחב של נושאים, החל מאקטואריה, בהיותם כלי עבודה מרכזי לאקטוארים וכלה במערכת ניהול הקמפיינים. באמצעות מערכת ניהול הקמפיינים של SAS מצליחה חברת ביטוח ישיר להפעיל קמפיינים חכמים במקביל מדי יום ולייעל את מאמצי השיווק שלה. "לא מדובר כאן על מערכת של 'Nice To Have', אלא על מערכת שמהווה חלק מהפעילות היום יומית שלנו", אומר רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות המידע בביטוח ישיר.

בהרצאתו הקרובה בכנס SAS, יסקור הייפרמן את הטמעת מערכת ניהול הקמפיינים של SAS בחברת ביטוח ישיר. אנליטיקה ואופטימיזציה של הצעות הינה הכרחית להצלחה בשוק בו הלקוח מוצף בפניות. ניהול נכון של קמפיינים משמעותו, שיותר קמפיינים אינם מובילים בהכרח להצפה של הלקוח בפניות במייל, טלפונים ודיוור ישיר – ההיפך הוא הנכון. ביטוח ישיר ממקדת את פניותיה באופן מדוייק בעזרת תובנה ולידים מדוייקים יותר מתמיד.

ביטוח ישיר הוקמה בשנת 1994 ומאז דצמבר 1999 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה, שחדרה לשוק בו היה נהוג לפעול באמצעות סוכני ביטוח הגיעה בשנת 2009 למחזור מכירות של למעלה ממיליארד שקל ומעסיקה יותר מ-1000 עובדים. החברה פועלת בענף הביטוח האלמנטרי הכולל רכב, דירות, עסקים וכו', כשבתחום הרכב השיגה החברה נתח שוק של כ-13%. בנוסף פועלת החברה בתחומי ביטוחי חיים, ביטוח בריאות, משכנתא, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח נסיעות לחו"ל וריסק.

כאשר החלה החברה בפעילותה "המודל הקלאסי שלנו היה של 'תנועה נכנסת'", אומר הייפרמן, סמנכ"ל מערכות המידע בביטוח ישיר, "יצרנו מודעות אצל הלקוח דרך ערוצי המדייה ההמונית; טלוויזיה, פרסום חוצות, עיתונות וכו'… אולם ככל שבסיס המידע שלנו אודות הלקוחות גדל והפך לעשיר יותר והיכולת האנליטית שלנו הפכה למתוחכמת יותר, מצאנו כי אנו מסוגלים להגיע ישירות ללקוחות ולבצע מהלכים חכמים וממוקדים לפלחי לקוחות מסויימים, לקראת סיום ביטוח מסויים, לבעלי סוג רכב מסויים ועוד. כאן נכנסת לתמונה מערכת ניהול הקמפיינים של SAS,המנתחת את כל המידע והתנועות הנכנסות ונותנת לנו את היכולת לנהל את העבודה היזומה מול לקוחותינו.  אם בעבר היינו צריכים לפנות למערכות המידע על מנת שיכינו לנו רשימות בתהליך מייגע ומורכב וללא ראייה כוללת של לקוח, כיום אנו עובדים בסביבה אופטימלית המאפשרת לנו להתמודד עם ריבוי ערוצים וריבוי מוצרים. אנו מסוגלים כיום לקבל ראיית לקוח מלאה ולפנות ללקוח או להגיב לבקשותיו ביעילות ובמהירות".

ביטוח ישיר פעלה תמיד באופן שבידל אותה ממתחרותיה באמצעות קשר ישיר ללקוח והיתה גם החברה הראשונה בישראל שהציעה רכישת מוצרי ביטוח באינטרנט. "המגע הישיר עם הלקוח מעניק לנו יתרונות של מידע מאד עדכני, נרחב ומדוייק", אומר הייפרמן. "ארגונים כיום, יותר מתמיד, נדרשים להיות חדשניים. חלק ניכר מהחדשנות מגיע מיכולות האנליטיקה העסקית. אלה מהם שלא יפעלו כך לא ישרדו בשוק התחרותי של היום", מסכם הייפרמן.

לפרטים נוספים ורישום לאירוע

אירועים קרובים