גוגל הוסיפה קשת צבעים בסרגל החיפוש – לכבוד חודש הגאווה

ענקית החיפוש הוסיפה את צבעי דגל הגאווה בצד הימני של סרגל החיפוש ● הצבעים נראים כאשר עורכים חיפוש למילים או למושגים הקשורים בנושא, דוגמת Gay ,Lesbian או Transgender ● גוגל תומכת בשנים האחרונות בפרויקטים שונים של הקהילה הגאה

גוגל (Google) הוסיפה באחרונה את צבעי דגל הגאווה בצד הימני של סרגל החיפוש שלה – לציון חודש הגאווה של קהילת הלהט"ב (לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים). הצבעים נראים כאשר עורכים חיפוש למילים או למושגים הקשורים בנושא (רק באנגלית), דוגמת Gay, Lesbian או Transgender.

בעוד שענקית החיפוש בדרך כלל נמנעת מנקיטת עמדה ציבורית בנושאים חברתיים, בנושא זכויות הקהילה הגאה היא הביעה תמיכה. ב-2008 הודיעה החברה, בבלוג אישי של סרגיי ברין, על התנגדותה להצעת חוק למניעת נישואים גאים בקליפורניה. החברה אף תומכת בפרויקטים שונים של הקהילה הגאה בישראל וצועדת במצעד הגאווה בתל אביב. בחברה אף קיים ארגון Gayglers, המאגד את בני הקהילה הגאה שעובדים בה.

בחודש שעבר פרסמה גוגל סרטון פרסומת בטלוויזיה הנוגע לבני נוער גאים שמתאבדים. מדובר בסרטון בן דקה וחצי שנעשה בתמיכה בפרויקט "It Gets Better", שצמח בעקבות גל של התאבדויות של בני נוער גאים. הוא מעודד את בני הקהילה הצעירים להגן על עצמם ולא לאפשר להציק להם או לנצל אותם. לפרויקט זה תרמו כספים גם אפל (Apple), דל (Dell), מיקרוסופט (Microsoft) ופיקסאר (Pixar).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים