תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת: "לעיתים קרובות אנו נתקלים במקרים שאך ורק המוצר של F5 יכול לתת מענה לצרכיו של הלקוח"

20/06/2011 15:38

ספר על טלדור תקשורת ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
לוי: "טלדור תקשורת היא חברת אינטגרציה מובילה המציעה מעטפת כוללת של פתרונות תקשורת, טלפוניה, אבטחת מידע ומחשוב עבור כל שכבות הארגון. טלדור מציעה סל פתרונות מקיף של תכנון, יישום, אינטגרציה, הטמעה ותחזוקה של פתרונות הכוללים, בין השאר, מערכות Data Center, טכנולוגיות אבטחת מידע ותשתיות מחשוב ואחסון. חברת F5 הינה אחד השותפים האסטרטגים של טלדור. כשותף זהב של F5 אנו מקיימים שיתוף פעולה הדוק עם הצוות המקומי של F5 בקידום הטכנולוגיות בפרויקטים ויישומים רבים. אנו פועלים עם F5 לשיווק הטכנולוגיות המתקדמות של החברה ללקוחותינו, מתוך הכרה שמדובר בהשקעה טכנולוגית שמחזירה את עצמה בחסכון גדול במשאבים ובתשתיות תוך זמן קצר".

אילו מוצרים של F5 אתה מיישם אצל לקוחות ומה יש לך לומר עליהם?
לוי: "בטלדור תקשורת מיישמים את כל מגוון המוצרים של F5 בתחומי ה-Application Delivery, אבטחת המידע והו וירטואליזציה, החל ממוצר לחלוקת עומסים ועד למוצרים מתקדמים לשליטה על רוחבי הפס ל- WAN ולתפעול מתקדם של DNS בעבודה מול אתרי DR. יישומים אלה ניתן להטמיע בקלות  ובזמן יישום קצר, ללא הפרעות לעבודה הרציפה של הארגונים. יישומים אלה מוכיחים את עצמם תוך זמן קצר בשיפור ניכר של הביצועים ברשתות יחד עם חסכון משמעותי בתקורות של משאבי הרשת והתשתית".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
לוי: "בסביבה בה תשתיות ה-IT תופסות תפקיד מרכזי בפעילות העסקית, יש צורך בהבנת היישומים והתהליכים העסקיים. הניסיון הרב של טלדור תקשורת וחטיבות IT נוספות בטלדור בתהליכים העסקיים, מאפשר לנו להציע פתרון טכני מלא וטוב יותר המגלם בתוכו את כל הדרישות – נוכחיות ועתידיות – לביצועים, זמני תגובה והמשכיות עסקית. אנו רואים שההשקעה במוצרים איכותיים כמעט תמיד מוכיחה את עצמה בטווח הזמן הקצר והארוך כהשקעה משתלמת יותר. מערכת ההפעלה הפתוחה, הממשק הידידותי ומגוון השירותים שנתמכים ומסופקים על ידי F5 מציעים בסופו של דבר פתרון טוב יותר הנותן מענה מדויק לצרכי הלקוח".

מה היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
לוי: "היתרון היחסי של F5 הוא כאמור, בביצועים ובתפעול נח, יחד עם מערכת iRules המספקת סט כלים לפיתוח חוקים מיוחדים – בהתאם לאפליקציות השונות שמופעלות אצל הלקוח. לעיתים קרובות אנו נתקלים במקרים שאך ורק המוצר של F5 יכול לתת מענה לצרכיו של הלקוח. על מנת לעמוד ברמת התמיכה והשירות הנדרשת על ידי הלקוחות שלנו, אנו בטלדור תקשורת מקפידים על עדכנות טכנולוגית והסמכות של צוותי המכירה, ההנדסה והשירות. במעבדות שלנו מותקנים מגוון הפתרונות של F5 – מה שמסייע לנו בסימולציה של תרחישים שונים במערכי בדיקה ו-POC ותפעול תקלות".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/וירטואליזציה דטה סנטר/אבטחת מידע?
לוי: "הטמעה של פתרונות כאלו דורשת היערכות פרויקטלית הכוללת בחינה ותכנון מדוקדקים העונים לצרכים הנוכחיים אשר גם מאפשרים התרחבות ושינויים באופי המערכות והצרכים בעתיד. שילוב של טכנולוגיות ושירותי ענן יחד עם טכנולוגיות מתקדמות המותאמות למערכי הדטה סנטר דוגמת הפתרונות של F5, יעניקו ביצועים ברמה ובאיכות השירות הנדרשת יחד עם הורדת העלויות השוטפות".

אירועים קרובים