ארה"ב: רשות התקשורת הפדרלית נלחמת בחיובים בגין שירותים שלא הוזמנו בחשבונות טלפון

בין 15 מיליון ל-20 מיליון משקי בית בארצות הברית מקבלים מדי חודש חשבונות עם חיובים על שירותים שלא הוזמנו בסכום של 1.99 עד 19.99 דולרים, ורק 5% מהצרכנים מודעים להם ● "לא נסבול תופעות כאלה ונפעל במלוא החומרה נגד חברות שמחייבות לקוחות על שירותים שלא הוזמנו", אמר ג'וליוס גנשובסקי, יושב ראש הרשות ● "אנחנו מבקשים להעביר מסר ברור: מי שיחייב צרכנים על שירותים שלא הוזמנו יתגלה וייענש"

רשות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית (FCC) תילחם בחיובים שמקבלים הלקוחות של חברות הטלפון על שירותים שלא הוזמנו – כך הודיע אתמול (ב') ג'וליוס גנשובסקי, יושב ראש הרשות.

גנשובסקי ציין, כי שלח לעמיתיו ב-FCC הצעות לכללים ש-"יתמקדו ברתימת הטכנולוגיה כדי להגביר את השקיפות ולספק ללקוחות מידע שיאפשר להם לקבל החלטות מושכלות ולהבטיח שהשוק יפעל".

לפי סקר שמצטטים ב-FCC, בין 15 מיליון ל-20 מיליון משקי בית בארצות הברית מקבלים מדי חודש חשבונות עם חיובים על שירותים שלא הוזמנו בסכום של 1.99 עד 19.99 דולרים. רק 5% מהצרכנים מודעים לחיובים אלה. בחודש שעבר קנסה הרשות ארבע חברות בסכום כולל של 11.7 מיליון דולרים בגין חיוב אלפי לקוחות בשיחות בינלאומיות שלא הוזמנו.

"לא נסבול תופעות כאלה ונפעל במלוא החומרה נגד חברות שמחייבות לקוחות על שירותים שלא הוזמנו. אנחנו מבקשים להעביר מסר ברור: מי שיחייב צרכנים על שירותים שלא הוזמנו יתגלה וייענש", אמר גנשובסקי.

ב-FCC ממליצים לצרכנים לבדוק היטב את החשבון החודשי כדי למנוע חיובי יתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים