קונסיסט תקים מערכת BI בהסתדרות החדשה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת שתטמיע קונסיסט בהסתדרות החדשה תיצור שפה ארגונית אחת ותספק נתונים בהישענות על מדדים קבועים ● כמו כן, יוקם מסד נתונים מרכזי שמרכז נתונים מכל מערכות המידע הרלוונטיות ותוטמע מערכת אחידה של דו"חות סטטיסטיים ויצירת לוחות שעונים מבוססי KPI שיספקו תמונת מצב מיידית של עמידה ביעדים ויהוו נקודת מוצא לתחקור

קונסיסט מערכות תבצע פרויקט להקמת מערכת BI בהסתדרות החדשה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

על פי החברה, המערכת שהיא תאפיין ותפתח תיצור שפה ארגונית אחת ותספק נתונים בהישענות על מדדים קבועים. כמו כן, יוקם מסד נתונים מרכזי הניתן לתחקור ומרכז נתונים מכל מערכות המידע הרלוונטיות ותוטמע מערכת אחידה של דו"חות סטטיסטיים ויצירת לוחות שעונים (Dashboard) מבוססי KPI שיספקו תמונת מצב מיידית של עמידה ביעדים ויהוו נקודת מוצא לתחקור (Drilldown). המערכת תמומש כולה בטכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft) תחת פורטל ארגוני המפותח בטכנולוגיית SharePoint 2010.

"הזכייה במכרז זה הינה הבעת אמון נוספת של התעשייה בישראל ביכולת הטכנולוגית והניהולית שלנו", אמר עמית בוהנסקי, מנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות. לדבריו, "אנחנו מודעים היטב לחשיבות ההולכת וגוברת שיש למידע אמין, זמין ומותאם לצרכי המשתמש על תהליך קבלת ההחלטות העסקיות בארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים