תוכן שיווקי

150 לקוחות חדשים לפתרון FlexPod Data Center של Cisco ו-NetApp המשלב תשתיות נטוורקינג, מחשוב ואחסון

21/06/2011 13:31

החברות סיסקו ו-NetApp הודיעו כי נכון להיום, 150 לקוחות הטמיעו בחצי השנה האחרונה את פתרונות מרכזי המידע המבוססים על FlexPod, ארכיטקטורה המשלבת תשתיות נטוורקינג, מחשוב ואחסון. השותפים אמרו בנוסף כי הוסיפו מדריך לארכיטקטורת FlexPod – אשר מבוסס על שרתי המחשוב המאוחד של סיסקו, מתגי נקסוס והאחסון המאוחד של NetApp הכולל גם פתרון של VMware – לתמיכה באפליקציות ענן של סאפ.

בנוסף, 120 שותפים עסקיים כיום מוכרים ותומכים בפתרון FlexPod ברחבי העולם. Avnet Technology Solutions, מפיצה של הפתרון, אמרה בשבוע שעבר כי החלה להציע את חבילת פתרונות ה-FlexPod בארה"ב ובקנדה, כולל מוצרים, בדיקות ותמיכה טכנית.

טכנולוגיית SAP FlexPod החדשה והגמישה מאפשרת ללקוחות להעביר אפליקציות SAP חדשות או קיימות לסביבה מבוססת ענן ותומכת בקונפיגורציות וירטואליות ופיזיות. "FlexPod זמינה כעת לתמיכה באפליקציות SAP מביאה איתה את הכוח של פתרון ה-FlexPod של סיסקו ונטאפ ללקוחותינו ומספקת להם תשתית IT מוכחת וגמישה המאפשרת להם לבנות סביבות ענן פרטיות מאובטחות", ציין קווין איכפורני, סגן נשיא בכיר ב-SAP, פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות.

"כחברת משאבים טבעיים בינלאומית, השפל הכלכלי האחרון סיפק לנו הזדמנות מיוחדת להתמקד בשינוי צורה בתהליך עסקי ולהתכונן להתאוששות שתבוא כתוצאה ממשהו בעסק שלנו", ציין ברט אודינט, סגן נשיא ומנמ"ר Freeport-McMoRan.

"פנינו ל- SAP, Accenture ונטאפ כדי לעזור לנו ליצור פלטפורמת אפליקציה חזקה וגמישה שתשתלב טוב יותר עם הדרישות העסקיות המתפתחות שלנו", הוסיף ברט. "היו הבדלים קריטיים ביכולות הגישה החדשנית שהם הציעו לנו עם השותפים האחרים שלהם שלא יכלו להתאים עם פתרונות אלטרנטיביים שהערכנו".

סיסקו, נטאפ ו-VMware אמרו גם כי הן בנו מעבדת תמיכה מאוחדת (Unified Support Lab), בה מהנדסים יוכלו לייצר ללקוחות סביבות, לאבחן בעיות ולפתור מקרים ללקוחות הקשורים לארכיטקטורת FlexPod.

אירועים קרובים