תוכן שיווקי

נס טכנולוגיות תשווק באופן בלעדי בקרב לקוחות ה-SAP את שולחן העבודה הפיננסי של חברת AGR-e

21/06/2011 16:35

נס טכנולוגיות חתמה על הסכם עם קבוצת CB.I.T המספקת שירותי יעוץ וישום למערכות ERP, לשיווקו של שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP בקרב לקוחותיה של נס בישראל עם דגש על לקוחות ה-SAP. ההסכם יבוצע באמצעות AGR-e – חברת הבת של CB.I.T, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי. בנוסף לשיווק ולהפצה תבצע נס גם את התקנת המוצר ותבצע פרויקטים בקרב לקוחות שירכשו אותו.

"ההסכם עם AGR-e מחזק את מעמדה של נס בקרב לקוחותיה בעולם ה-ERP בפרט וכשחקן מוביל באספקת פתרונות פיננסיים מתקדמים עבור מנהלי הכספים בארגונים ככלל", אמר דדי הייט, מנהל חטיבת פתרונות טכנולוגיים רוחביים בזירה המקצועית CDO, נס ישראל

"ההסכם עם נס טכנולוגיות הוא נדבך נוסף במסגרת האסטרטגיה של AGR-e להתמקד בהמשך פיתוח המוצרים ולהרחיב את פעילותה העסקית באמצעות שותפים עסקיים. נס עם חוזקתה בעולם הERP, מהווה עבור AGR-e שותף ייחודי בקרב אותם לקוחות SAP ERP", אמר ישי שניידובר, מנכ"ל AGR-e.

נס טכנולוגיות מספקת מערך פתרונות מקיף למנהלי כספים בארגונים. מערך הפתרונות, הנושא את השם Office of the CFO, כולל מיגוון של תחומים ובהם איחוד דו"חות כספיים, תכנון ובקרה תקציבית, התאמות בין חברות, ניהול תזרים מזומנים, פיקוח תאגידי, ניהול סיכונים וציות לתקנות (Governance, Risk & Compliance) ועוד. יישום הפתרונות מתבצע באמצעות מומחי נס ובהם רואי חשבון, כלכלנים, ומהנדסי תעשיה וניהול.

Cash4ERP מאפשר ניהול ומעקב אחר תזרים המזומנים בארגון וכן הקמה, ניהול ותפעול שוטף של מחברות הגזברות. כמו כן מאפשר המוצר תכנון כספים לטווח קצר, בינוני וארוך, ניתוחי תכנון מול ביצוע, ניהול הקשר מול הבנקים, והגדרה והפעלה של אובייקטים גזבריים. המוצר מאפשר אחידות ושלמות של הנתונים המושגת ע"י כריית המידע ממקורות המידע הפוטנציאליים, מערכות ERP, מערכות חיצוניות מרכזיות, נתונים מוניטריים ועוד.

אירועים קרובים