תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "אני מזמין מנמ"רים להשתתף בכנס TUCON 2011 הבינלאומי של טיבקו, שיתקיים בספטמבר בלאס וגאס"

22/06/2011 14:38

כנס TUCON הבינלאומי של חברת טיבקו (TIBCO), יתקיים ב-27-29 בספטמבר ב-ARIA Resort & Casino בלאס וגאס. בכנס, שנחשב לאחד החשובים בעולם ה-IT, ישתתפו נציגים מ-40 מדינות שונות בשלושה ימים מלאים של למידה, נטוורקינג ושיתוף פעולה עם מנהלים מובילים מתעשיות שונות. לקראת האירוע, שוחחנו עם נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, שמייצגת את טיבקו בישראל זה כעשור, על הצפוי בכנס.

הכנס, אומר אברהמי, "הוא הזדמנות מצוינת להעמיק את הידע בטכנולוגיית ה-IT של היום, לשמוע ממובילי שוק בתעשיה כיצד שינו את פני עולם העסקים, לראות כיצד ארגוני האנטרפרייז עושים שימוש נכון ומתקדם בכלים הכי עכשוויים, כמו גם לקבל הכוונה אסטרטגית על המוצרים והפתרונות עליהם אנו מסתמכים ביום-יום, ללמוד כיצד טכנולוגיית הענן משנה את כללי המשחק וכמובן, להיפגש עם החברים הנוספים בקהילת משתמשי טיבקו העולמית".

מה מתוכנן השנה בכנס?
"השנה מתוכננת סדרה של מסלולים מרכזיים שיתמקדו בנושאים עסקיים. הטכנולוגיה של טיבקו מתמקדת במינוף העסק באמצעות ניהול נכון ואינטגרציה של המערכות השונות בארגון. ולכן, המסלולים השונים יחקרו את האתגרים החמים איתם מתמודדים אנשי עסקים ויבדקו כיצד ניתן למנף רעיונות גדולים באמצעות הפיכת הנתונים שיש ביד הארגון לידע ואת הידע לפעולה בזמן אמת".

האם לדעתך כל מנמ"ר יוכל להתעניין בתכני הכנס?
"בהחלט כן. על מנת להגיע לטווח רחב ומגוון של מנהלים ואנשי IT, מציע הכנס מיגוון רחב של אפשרויות מתוכן המשתתפים יוכלו לבחור, על פי מידת העניין והרלוונטיות:

• מסלולים עסקיים, לרבות נאמנות לקוחות, ניהול סיכונים, רשתות חברתיות ועוד

• 'צלילת עומק' לתוך הטכנולוגיות של טיבקו בשבעה מסלולים טכניים כדי ללמוד על מגמות חדשות, טכנולוגיות מתפתחות, וגם מוצרים חדשים של טיבקו

• הצגה של סדרת מוצרים חדשים וגרסאות חדשות למוצרים קיימים בתחומיBI, BPM, Messaging, ענן, רשתות חברתיות ועוד.

• סיפורי לקוחות אסטרטגיים שיציגו שיטות עבודה מומלצות, הישגים, ויספרו כיצד הם משיגים יעילות וחיסכון בעלויות בתחום התמחותם

• אנליסטים בכירים בתעשייה (כמו גרטנר, פורסטר, וכו')

• שיחות ומפגשים אישיים עם המומחים של טיבקו".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל

האם משתתפי הכנס יוכלו לערוך גם פגישות אישיות עם בכירים בטיבקו העולמית?
"נשמח לתאם מראש פגישות אישיות עם Vivek Ranadivé – מייסד, נשיא ו-CEO של TIBCO Software ועם בכירים נוספים. ואדים חשנסקי, ה-CTO של קבוצת יעל, יצטרף לפגישות אלה, בהן ניתן יהיה לדון באסטרטגיה של החברה, במוצריה ובדרכי יישומה בשוק הישראלי".

ספר בקצרה על ייחודיות פתרונות טיבקו.
"פתרונות טיבקו, המיוצגים בישראל כאמור על ידי קבוצת יעל תוכנה, מאפשרים חיבור וניתוח בזמן אמת בין מערכות, יישומים ומסדי נתונים מבוזרים ולא תואמים. הטכנולוגיה של החברה מבצעת, בזמן אמת, אינטגרציה בין מערכות הארגון השונות כדי שהאינפורמציה הנמצאת בכל אחת מהן בנפרד תזרום בארגון כולו ובכך תייעל תהליכים. היתרון הגדול של מערכת טיבקו שהיא חוסכת זמן וכסף. תהליכים שארכו חודשים והצריכו מספר מתכנתים וכותבי קוד מצריכים כיום, באמצעות המערכת, רק אדם אחד שמתפעל אותה ומבצע את האינטגרציה עבור הארגון כולו בעשירית זמן. הארגון פשוט הופך לעצמאי, מהיר וזמין. לחברת טיבקו מעל 3,000 לקוחות בעולם ומעל 3 מיליון משתמשים עסקיים הנהנים מכ-50% גידול בהכנסות וכ-75% הפחתת עלויות".

אתר הכנס

אירועים קרובים