תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בן כפולר, סמנכ"ל המכירות של Access Layers: "לחברת F5 מערך ממוכן מקיף המספק מענה לכל היבט, טכני או מסחרי. הצוות המקומי מסביר פנים וזמין לכל שאלה, ללא מכשולים מיותרים"

22/06/2011 14:45

ספר על Access Layers ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
כפולר: "חברת אקסס ליירס הינה יצרנית מוצר הדגל portnox אשר שמו הולך לפניו בשוק המקומי. מערכת portnox הינה מערכת ניהול בקרה ואבטחת מידע לשכבות גישה לרשתות תקשורת ארגוניות, החל בשכבת המתגים דרך שכבת הגישה האלחוטית וכלה בניהול רכיבי הגישה 'החיצונית'. לאנשי אקסס ליירס היכרות רבת שנים עם הצוות המקומי של F5 הן באפיקים טכנולוגיים והן במסחריים. נקודות ההשקה של המוצרים הינן בגדר יתרון לכל לקוח אשר עושה שימוש במערכות האמורות, כך שמתקבלת בארגון תמונה מהימנה של לקוחות הרשת והסיכונים האפשריים".

אילו מוצרים של F5 אתה מיישם אצל לקוחות ומה יש לך לומר עליהם?
כפולר: "מערכת portnox מנטרת באופן רציף את שכבת הגישה ה'חיצונית' המסופקת על ידי רכיב ה-SSL VPN (APM) של F5. לקוחותינו הפנימו כי לקוחות ה-VPN הארגוני הינם לקוחות רשת הארגון לכל דבר ועניין חרף מיקומם ולכן יש להחיל עליהם את אותן בדיקות אימות ותאימות כפי שמתבצעות עבור כל לקוח רשת קלאסי המחובר בתווך Ethernet או Wireless".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימאלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
כפולר: "מערכת ה-SSL VPN של F5 גמישה במודל הרישוי ואף מוצעת למימוש על גבי מערך וירטואלי (virtual appliance). מימוש SSL VPN ללא הטמעה של חומרה ייעודית הינו נכון וקל משמעותית ביחס לפתרונות אחרים בשוק ולכן אטרקטיבי בעיני הלקוחות".

מה היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
כפולר: בדרך כלל מוצרים בתחום שלנו אינם נבדלים זה מזה באופן משמעותי בכל הנוגע לתכולות המוצר (feature set). השוני מתבטא במערך התומך שמלווה את הטמעת המוצר ותחזוקתו השוטפת. לחברת F5 מערך ממוכן מקיף המספק מענה לכל היבט, טכני או מסחרי. יתר על כן, הצוות המקומי מסביר פנים וזמין לכל שאלה, ללא מכשולים מיותרים. כמו שאומרים: 'הכל מתחיל ונגמר באנשים'".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/ וירטואליזציה דטה סנטר / אבטחת מידע?
כפולר: "אבטחת מידע ברשת התקשורת כיום הינה פועל יוצא של ניהול. חוסר יכולת לדעת בכל רגע נתון מי מחובר לרשת ולאן פניו מועדות תוביל לכדי תמונה חלקית ו/או מעוותת של מפת האיומים או הסיכונים התפעוליים לארגון. כלל שכבות הגישה, לרבות משתמשים מרוחקים, כגון SSL VPN חייבות בניטור ובקרה שוטפים".

אירועים קרובים