אורקל רוכשת את פטווייר, המספקת תוכנות לניהול חוויית השימוש ברשת

הכלים של פטווייר כוללים, בין היתר, תוכנות לניהול תוכן, לניהול נכסים דיגיטליים ולטיפול בעולם הנייד ● כמו כן, היא מספקת שירותי עיצוב, בנייה, פיתוח והטמעה של יישומים מוכווני תוכן ואתרים ללקוחותיה ברחבי העולם ● פרטי העסקה לא נמסרו

צמד המושגים "אורקל (Oracle)" ו"חוויית שימוש בווב" לא נאמר בדרך כלל באותו משפט, אולם נראה, כי הדבר הולך להשתנות. ענקית ה-IT הודיעה אתמול (ד'), כי היא רוכשת את פטווייר (FatWire Software), ספקית פתרונות לניהול חוויית שימוש באינטרנט. פרטי העסקה לא נמסרו, אולם אורקל מסרה שהרכישה תסתיים בתוך כמה שבועות.

פטווייר מספקת תוכנות ניהול חוויית השימוש באינטרנט לצד שירותים נלווים. הכלים שלה כוללים תוכנות לניהול תוכן, לניהול נכסים דיגיטליים, לטיפול בעולם הנייד ועוד. בצד השירותים, היא מעצבת, בונה, מפתחת ומטמיעה יישומים מוכווני תוכן ואתרים ללקוחותיה ברחבי העולם. החברה נוסדה ב-1996, הנהלתה יושבת במדינת ניו-יורק שבארצות הברית ויש לה 500 לקוחות ארגוניים ממגוון מגזרים: שירותים פיננסיים, מדיה, IT, תעשייה וקמעונות, המגזר הציבורי ועולם הבריאות.

אנליסטים ציינו, כי רכישה זו, לצד רכישה נוספת של אורקל – זו של ATG (ר"ת Art Technology Group) – מעידה על כוונתה של ענקית ה-IT להעמיק את אחיזתה בקרב לקוחות קיימים ומאידך להרחיב את בסיס הלקוחות שלה על ידי הרחבת ההיצע שלה. בשנה האחרונה הייתה אורקל עסוקה בעיכול רכישת הענק בת מיליארדי הדולרים של סאן (Sun), והיא התמקדה בעסקי תשתיות ה-IT והדטה סנטר.

ATG היא ספקית תוכנות למסחר אלקטרוני. אורקל רכשה אותה בנובמבר האחרון תמורת מיליארד דולרים. החברה מספקת יישומים לטיפול בלקוחות, ניתוח התנהגותם, מעקב אחריהם וחיבור בין ערוצי האינטרנט והטלפוניה במהלך יצירת הקשר עמם.

"הרכישה – לקידום נאמנות הלקוחות"

אורקל מסרה, כי "ניהול חוויית שימוש ברשת האינטרנט מאפשר לארגונים לבנות ולפרוס נוכחות מקוונת, מוכוונת ואינטראקטיבית שממטבת את האינטראקציות בינם לבין לקוחותיהם".

החברה הוסיפה, כי רכשה את פטווייר מאחר שיותר ויותר חברות מתחילות להסתמך על אתרי האינטרנט שלהן כעל ערוץ החשוב ביותר לתקשורת, שיווק, מגע עם לקוחות ומסחר. "הפתרונות של פטווייר נותנים לארגונים את היכולת לספק תכנים רלבנטיים ללקוחות, לבנות קשרי קהילה ולהניע מהלכים שיגרמו ללקוחות לדבוק באתר ולהיות נאמן לו", נמסר מאורקל.

עוד ציינו בחברה, כי הרכישה של פטווייר "תרחיב עוד יותר את היצע הטכנולוגיה והיישומים של אורקל ללקוחות שמחפשים לבנות חוויית לקוחות אחודה, לאורך ולרוחב כל הערוצים. היא מאפשרת לאורקל לספק פתרון ניהול חוויית לקוחות שלם, שעוזר לארגונים לקדם את הנאמנות של הלקוחות שלהם באמצעות מגע מקוון משופר – באינטרנט, בהתקנים ניידים ובערוצים חברתיים. הרכישה משלימה את מוצרי אורקל בעולמות התווכה Fusion, בינה עסקית, ניהול תכנים בארגון, פורטלים, ניהול קשרי לקוחות וקשר עם לקוחות בעולם הסחר האלקטרוני".

לדברי חסן ריזבווי, סגן נשיא בכיר באורקל, "יחד עם פטווייר נספק פתרון שיאפשר לחברות למטב את חוויית הלקוח עם כלים חברתיים שיאפשרו למשתמש לייצר תכנים בסביבה מנוהלת. הרכישה תעניק לאורקל את היכולת לספק חבילת תוכנה שמאפשרת למשווקים באמצעות האינטרנט ליצור קשר עם לקוחות, להפוך נתח גדול יותר של מתעניינים ללקוחות ולשפר את נאמנותם".

"הפתרונות שלנו עוזרים לארגונים לקדם את ההתחייבות והנאמנות של הלקוח, בכך שהם מציעים לו חוויה מוכוונת ואינטראקטיבית בערוצי האינטרנט ובעולם הנייד", אמר יוגש קופטה, נשיא ומנכ"ל פטווייר. לדבריו, "הרכישה תספק ללקוחות פטווייר מוצרים ושירותים נרחבים יותר, כך שהם יוכלו להשיג את יעדי חוויית הלקוחות המקוונת שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים