אדובי השיקה כלי פיתוח שמאפשרים להכין יישומים עבור iOS, אנדרואיד וה-PlayBook של בלקברי

המפתחים יכולים להשתמש בכלי הפיתוח שהושקו כדי להכין יישומים שניתן יהיה לייצא אותם לכל אחת משלוש מערכות ההפעלה הללו מבלי צורך לבצע התאמות מיוחדות בקוד ● כמו כן, ביכולתם להפיץ אותם דרך חנויות היישומים של כל אחת מהחברות

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) הכריזה על השקת Flash Builder 4.5 ו-Flex 4.5 – כלים שאמורים לאפשר למפתחים ולחברות תוכנה לייצר בקלות יחסית יישומים שמותאמים לסביבות iOS של אפל (Apple), אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) והטאבלט החדש PlayBook מבית בלקברי (Blackberry). המפתחים יכולים להשתמש בפלטפורמה זו כדי להכין יישומים שניתן יהיה לייצא אותם לכל אחת משלוש מערכות ההפעלה הללו ללא צורך לבצע התאמות מיוחדות בקוד. כמו כן, ביכולתם להפיץ אותם דרך חנויות היישומים של כל אחת מהחברות.

הגרסה החדשה של כלי התכנות מוסיפה ומשדרגת את האפשרויות לטובת יצירת יישומים שמיועדים להתקנים ניידים דוגמת טאבלטים וטלפונים חכמים, שצוברים תאוצה בשנה האחרונה. כך, לפי אדובי, יכולים ארגונים להכין באמצעותה יישומים שיספקו השלמה עבור שימוש מרחוק ביישומים שמקבילים לאלה שפעילים בשולחנות העבודה של המחשבים האישיים.

Flash Builder 4.5 ו-Flex 4.5 זמינים לרכישה ולהורדה באופן עצמאי או כחלק מחבילות ה-Web Premium וה-Master Collection של Creative Suite 5.5. יצוין, כי Flex היא מערכת בקוד פתוח שניתנת להורדה בחינם. המחיר של הגרסה הסטנדרטית של Flash Builder עומד על 249 דולרים ואילו גרסת הפרימיום עולה 699 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים