בית המשפט: עתירתה של אפל לאסור על אמזון להשתמש בשם Appstore תידחה, "ככל הנראה"

הסיבה העיקרית לדחייה הצפויה היא שאפל לא הציגה ראיות לנימוק העיקרי לעתירה: בלבול מצד הלקוחות ● כך, תוכל אמזון להמשיך ולהשתמש בשם של חנות היישומים של אפל לחנות היישומים לאנדרואיד שלה

מכרה זהב למפתחים - App Store

השופטת פיליס המילטון תדחה "ככל הנראה" את עתירתה של אפל (Apple) לאסור על אמזון (Amazon) להשתמש בשם App Store עבור חנות היישומים שלה להורדה – כך אמרה השופטת, על פי דיווח של סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg). הסיבה העיקרית לכך היא שאפל לא הציגה ראיות לנימוק העיקרי לעתירה: בלבול מצד הלקוחות.

אפל הגישה את התביעה במרס, לאחר שאמזון השיקה חנות בשם App Store, שבה נמכרים יישומי אנדרואיד (Android). דוברת החברה טענה אז, כי "ביקשנו מאמזון שלא להעתיק את השם של החנות שלנו כדי שלא לבלבל את הלקוחות ולהוליך אותם שולל". אמזון הגיבה בתביעה נגדית וטענה, כי המונח App Store הוא שם גנרי.

המונח App Store רשום על שמה של אפל באירופה, אך לא בארצות הברית, שם הבקשה לרישום עדיין תלויה ועומדת. באירופה הגישו החברות HTC, מיקרוסופט (Microsoft), נוקיה (Nokia) וסוני אריקסון (Sony Ericson) בקשה לבטל את הרישום על שמה של אפל, ובארצות הברית תקפה מיקרוסופט את הבקשה בסיוע בלשנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים