תוכן שיווקי

דוד טולדנו, מנכ"ל אופטימיס פתרונות עסקיים: "אנו מבטיחים ללקוחותינו שיפור ביצועים יוצא דופן"

23/06/2011 16:10

חברת אופטימיס פתרונות עסקיים (Optimis Business Solutions) העוסקת בייעול ושיפור ביצועים של מרכזי שירות לקוחות ומערכי תפעול, נרכשה לאחרונה ע"י דוד טולדנו, בעל נסיון של מעל 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בישראל ובאירופה בתחום מערכי שירות לקוחות ומערכי תפעול. בראיון עימו מספר טולדנו על החברה, פעילותה, והשירותים שהיא מעניקה.

מדוע החלטת לרכוש את חברת אופטימיס?
"באופטימיס נבנתה תשתית טובה במשך שנים בתחום שיפור הביצועים של מערכי שירות. השילוב בין תשתית זו לבין הנסיון שאני מביא עמי מאירופה ומישראל, יאפשר לחברות וארגונים לקבל פתרונות מיטביים שישפרו במידה ניכרת את מערכי שירות הלקוחות, תוך יעול מירבי ומענה על הצרכים העסקיים".

מהן הבעיות המרכזיות המונעות כיום שיפור ביצועים שוטף במערכי שירות?
"זה שונה מארגון לארגון. יש מקרים רבים של פרודוטיביות נמוכה של העובדים כתוצאה מסיבות שונות. ישנן תופעות של ראש קטן כתוצאה מליקויי ניהול. קיימים ארגונים בהם רמת הביצועים לא מוגדרת כראוי וחלק מהעובדים אינם מתאימים לתפקידם. בהרבה ארגונים מודדים את רמת הביצועים בצורה לא נכונה, אם בכלל. קיימות סיבות רבות נוספות והיריעה קצרה מלפרטן".

מתי הוקמה אופטימיס ואת מי היא משרתת?
דוד טולדנו, מנכ"ל אופטימיס פתרונות עסקיים "אופטימיס הוקמה בשנת 2007 ומונה כיום עשרות עובדים. החברה שוכנת בפארק המדע ברחובות ומשרתת שורה ארוכה של לקוחות בישראל ובאירופה. בין הלקוחות של אופטימיס ניתן למנות את ג'נרל מוטורס אירופה, BMW, DataFirst ורבים נוספים".

מהם השירותים שמעניקה אופטימיס?
"ראשית כל אנו מעניקים שירותי יעוץ ותכנון בכל הקשור לשיפור הביצועים התפעוליים ו/או העסקיים של הארגון בתחום שירות הלקוחות (performance optimization). לאחר מכן אנו מעניקים שירותי חיזוי (predictive analytics) שבמסגרתם הלקוח מקבל תסריטים עתידיים אפשריים של סיטואציות שונות בתחום שירות הלקוחות. תסריטים אלו מתבססים על התנהלותו של הארגון בעבר, והם מאפשרים עמידה בעומסים והתאמה של מערך כוח האדם לשיפור תפקודם של מוקדי השירות".

"שירות נוסף שמעניקה אופטימיס הוא שירותי מיפוי ביצועים (gap analysis services). שירותים אלו מיועדים לאמוד את הפערים הקיימים בין המצב המצוי למצב הרצוי אליו שואף הארגון להגיע בתחום מוקדי שירות. כמו כן אנו מעניקים שירותי יעוץ להנהלה הבכירה של הארגון. מדובר ביעוץ מקצועי וייחודי בנושאים קריטיים כגון הקמת מערכי שירות, כדאיות כלכלית, כ"א, הגדלת הכנסות וכדומה".

מה היחוד של השירותים שאתם מספקים?
"כל מוצרינו ושירותינו מתבססים על מתודולוגיות ייחודיות, מתקדמות ומצליחות, שנשענות על מודלים סטטיסטיים מתקדמים. מודלים אלו מאפשרים לקהל לקוחותינו להנות מפרספקטיבה ייחודית ושיפור ביצועים יוצאי דופן בטווח הקצר והארוך כאחד. בנוסף לכך, במסגרת השירותים שאנו מעניקים אנו משתמשים בכלי תוכנה יחודיים המושתתים על מחשוב ענן".

מהו מודל התמחור שלכם?
"שיטת התמחור שלנו מבוססת על הצלחה. אנו מבטיחים התייעלות או שיפור ביצועים של לפחות 10% בטווח של שישה חודשים, אם הלקוח יישם את המלצותינו".

ניתן לבקר באתר החברה או ליצור קשר בטלפון 03-9150230

אירועים קרובים