תוכן שיווקי

Netwise הוסמכה כשותף זהב של Microsoft בתחום המדיה הדיגיטלית (DMP)

23/06/2011 16:20

חברת Netwise סיימה השבוע תהליך הסמכה לשותף זהב של Microsoft בתחום המדיה הדיגיטלית (DMP). תחום ה-Digital Marketing מאחד חברות שמספקות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לפיתוח נכסים דיגיטליים ויצירת אינטגרציה בין מערכות המחשוב הארגוניות לנכסי הדיגיטל הארגוניים. כחלק מתהליך ההסמכה של Netwise, בחנה מיקרוסופט פרויקטים רבים  שביצעה Netwise בתחום הנכסים הדיגיטליים.

לדברי טמיר קסל, מנהל פלטפורמות שיווק דיגיטלי, מיקרוסופט ישראל: "הסמכה זו מדגישה את היכולות והניסיון הדרושים לבנות ולמצב אתרי שיווק אינטראקטיביים, לשירות עצמי ופתרונות Extranet. באמצעות ההתמחות ב-Digital Marketing, שותפי מיקרוסופט יכולים להפגין כישורים ייחודיים הנדרשים על מנת לספק חוויה דיגיטלית איכותית".

ההסמכה כשותפי זהב של מיקרוסופט בתחום המדיה הדיגיטלית, מצטרפת להסמכות נוספות של Netwise בתחומי הפעילות השונים של מיקרוסופט, כדוגמת פתרונות CRM, פורטלים פנים-ארגוניים, ועוד. שיתוף הפעולה בין החברות בא לידי ביטוי בשימוש והטמעת כלים מתקדמים של מיקרוסופט בפתרונות שמספקת Netwise בישראל ובעולם בתחומי ה-Web , המובייל והמדיה הדיגיטלית.

לדברי מיכל שגיא, מנהלת השיווק של חברת Netwise: "נכס דיגיטלי הוא פעילות דיגיטלית ארוכת טווח וקבועה, באמצעותה מתנהלת מערכת יחסים בין ארגון ללקוחותיו, היוצרת ערך ללקוחות. ארגונים רבים הפכו את הנכסים הדיגיטליים שלהם לגורם מרכזי ומוביל בקשר עם הלקוח. על מנת להקים ולנהל את הנכסים הדיגיטליים יש צורך בחיבור עם מערכות המידע הארגוניות ואינטגרציה מלאה בין הערוצים החדשים למידע הארגוני. במסגרת פרויקטים שמבצעת Netwise נוצרת אינטגרציה מלאה בין המערכות, ונבנות מערכות דיגיטליות מתקדמות שמובילות את חזית השיווק, השירות והמכירות בחברות וארגונים".

אירועים קרובים