אפל השיקה עדכון חדש למערכת ההפעלה OS X 10.6

העדכון, 10.6.8, כולל שיפורים בחנות היישומים למק, תמיכה משופרת ב-IPv6 ופתרון למי שהתקין בטעות את תוכנת הפישינג Mac Defender, שמוסוות כתוכנת אבטחה למקינטוש ● כמו כן, הכילה אפל בעדכון גם מספר תיקונים לבעיות שהתגלו ב-10.6.7, לרבות בעיה בתצוגת גופנים מסוג OpenType

אפל (Apple) השיקה בסוף השבוע עדכון חדש, שמיני במספר, למערכת ההפעלה Mac OS X 10.6, המכונה Snow Leopard. העדכון, 10.6.8, מורכב ממספר שיפורים ותיקונים שיישמה החברה במערכת ההפעלה מאז שחרור העדכון הקודם, 10.6.7, במרץ השנה.

כך, בין היתר, ניתן למצוא שיפור בחנות היישומים של המקינטוש (Mac App Store), כאשר לפי החברה מדובר בהכנה לקראת שדרוג מערכת ההפעלה לגרסה הבאה שלה, 10.7, המכונה Lion. עוד בעדכון, גם תמיכה משופרת בתעבורת אינטרנט בפרוטוקול IPv6, שיפור האמינות של החיבור למערכת באמצעות VPN וקובץ שבוחן את המחשב ומספק פתרון למי שהתקין בטעות את תוכנת הפישינג Mac Defender, שמוסוות כתוכנת אבטחה למקינטוש.

כמו כן, הכילה אפל בעדכון גם מספר תיקונים לבעיות שהתגלו ב-10.6.7, לרבות בעיה בתצוגת גופנים מסוג OpenType בחלק מהיישומים – בעיה שגרמה למחשב להיתקע לעיתים בעת ביצוע ניסיון הדפסה ממצב סקירת הדפסה, בעיה בפתיחת קבצי PDF ביישומי צד שלישי שמותקנים במערכת ועוד.

העדכון מוצע להורדה באופן אוטומטי דרך מנגנון העדכונים של מערכת ההפעלה, אך מי שרוצה יכול להורידו גם כקובץ התקנה רגיל בכתובת הבאה. העדכון מומלץ על ידי החברה לכל משתמשי Snow Leopard

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים