מטריקס הטמיעה מערכת הפצה רב-ערוצית בפניקס; ההיקף: 450 אלף שקלים
מערכת Mandalo המשמשת להפצת מסרים בתפוצות ענק מדי יום בערוצים שונים, כגון: אי-מיילים, מסרונים, ipost, פקס ורשתות חברתיות, ועושה את כל זה במקביל ● הממשק מבוסס הווב שפיתחה מטריקס במיוחד עבור הפניקס מאפשר למשתמשים לראות את הדיוורים לפי חתכים שונים, כגון: תאריך משלוח וסטטוס הדיוור, ואף לצפות בהישטוריה של תהליך הדיוור ולעקוב אחר ההפצה
חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס הטמיעה בקבוצת הפניקס את מערכת ההפצה הרב-ערוצית Mandalo. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך ב-450 אלף שקלים.
Mandalo היא מערכת פרי פיתוחה של מטריקס המשמשת להפצת מסרים בתפוצות ענק מדי יום בערוצים שונים, כגון: אי-מיילים, מסרונים, ipost, פקס ורשתות חברתיות, ועושה את כל זה במקביל. הממשק מבוסס הווב שפיתחה מטריקס במיוחד עבור הפניקס מאפשר למשתמשים לראות את הדיוורים לפי חתכים שונים, כגון: תאריך משלוח וסטטוס הדיוור. כמו כן, הוא מאפשר לחברה לצפות בהיסטוריית הדיוור ולעקוב אחר תהליך ההפצה, כולל אחוז פתיחת ההודעות, איתור שגיאות בשליחה ושליחה חוזרת. המערכת אף משמשת להפצות רחבות דוגמת חשבוניות, דו"חות אישיים, קמפיינים שיווקיים ממוקדים ופניות אישיות ללקוחות או לספקים.
שרית דשא, מנהלת מחלקת יישומי ערוצים באגף מערכות מידע של הפניקס, אמרה ש-"ייחודה של המערכת ביכולת הסנכרון והאינטגרציה בין כל המערכות הממוחשבות של הפניקס. Mandalo מרכזת בתוכה את כל האינפורמציה שנאגרת במערכות השונות ומבצעת דיוורים מאוחדים, מבוקרים ומנוטרים. בדרך זו היא מונעת מאיתנו לאבד מידע חיוני או, לחילופין, לשכוח לקוחות חשובים".
תגובות
(0)