באלמר: "אופיס 365 מעניק לחברות SMB כלי שיתוף פעולה שעד היום סיפקו יתרון לארגונים הגדולים"

הגרסה החדשה של ערכת התוכנות המשרדיות של החברה הושקה אתמול (ג') והיא זמינה ב-40 מדינות, בהן ישראל ● "אופיס 365, המקום שבו ערכת האופיס פוגשת את מיחשוב הענן, היא צעד גדול קדימה", אמר מנכ"ל מיקרוסופט עם ההשקה

"אופיס 365 (Office 365) מיישר קו ומעניק לחברות קטנות ובינוניות כלי שיתוף פעולה רבי עוצמה, שעד היום העניקו יתרון עסקי לארגונים הגדולים", כך אמר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), עם השקת הגרסה החדשה של שירות התוכנות המשרדיות של החברה.

"חברות ממשיכות לחפש טכנולוגיות שיאפשרו להן להשפיע יותר, טכנולוגיות שיקלו על אנשים לעבוד בשיתוף פעולה קרוב ולשלב את הניסיון, המיומנות והידע שלהם כדי להגיע להצלחות רבות יותר", הוסיף. לדבריו, "אופיס 365 למעשה מוסיף את יכולת שיתוף הפעולה לפרודוקטיביות (שהיא מציעה – צ.ק.) מכל מקום, בכל מרחק ועבור כל גודל".

לפי באלמר, שיתוף פעולה בין עובדי החברה קריטי לצמיחתה העסקית. "מכיוון שזה כל כך חשוב, אנחנו מאמינים שטכנולוגיית שיתוף הפעולה הטובה ביותר צריכה להיות זמינה עבור כולם. שיתוף פעולה אפקטיבי חשוב יותר מיכולת דינמית לגישה למידע. זה עניין של גישה מיידית למידע רלבנטי, של רעיונות שזורמים באופן חופשי והיכולת של האנשים לבצע פעולה נכונה בזמן הנכון. החל מהיום, אופיס 365 יספק את ההבטחות הללו", אמר.

באלמר הדגיש את חשיבות ההשקה, לדבריו, עבור העסקים הקטנים. אופיס 365, שמהווה למעשה הגרסה החדשה של שירותי משרד מאורחים שמציעה מיקרוסופט מזה כשנתיים, עבר שדרוג לשימוש בממשקים ובתוכנות שמוצעים באופיס 2010 (Office 2010). השדרוג החשוב ביותר הוא העלות: אם בעבר הציבה מיקרוסופט דרישה של קבלת חמישה רישיונות לפחות כדי להשתמש בחבילת השירותים המקוונים שלה, שירות אופיס 365 מתאים גם לעסקים עצמאיים שמורכבים מעובד אחד בלבד, ובמחירים נוחים יותר.

"מרגש אותי לחשוב על האפשרויות, במיוחד עבור חברות שיש להן מעט מאוד תמיכת IT, אם בכלל", הוסיף באלמר. "אופיס 365, המקום שבו ערכת האופיס פוגשת את מיחשוב הענן, היא צעד גדול קדימה".

השירות הושק גם בישראל

ישראל נמצאת בין 40 המדינות שבהן כבר הושק השירות. דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר לאחר ההשקה ש-"ישראל שותפה היום למהלך העולמי של מיקרוסופט, שמהווה פרק חדש באסטרטגיית הענן של החברה. לפני כ-25 שנים החלו עסקים קטנים ובינוניים לאמץ את המחשב האישי וליהנות מהיתרונות העצומים שהוא מציע. היום אנחנו מציגים את המהפכה החדשה – אופיס 365 – שתשפיע באופן לא פחות דרמטי על עסקים ותפתח בפניהם עולם חדש של אפשרויות שיעניקו חיסכון כספי ניכר. כ-250 אלף עסקים קטנים ובינוניים בישראל ייהנו משירות שמסופק על ידי מיקרוסופט באופן קל, גמיש וידידותי, ויוותרו על הצורך בקניית חומרה יקרה, שדרוגים, טיפול בתקלות, שטח איחסון חדרי מחשב, הגנה מווירוסים ועוד. כל זה יינתן תמורת מחיר שווה לכל נפש – שישה דולרים בלבד לחודש למשתמש".

גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל, התייחס לחסכון שהשירות החדש יכול להציע לעסקים הקטנים בארץ בכל מה שקשור להוצאות מיחשוב. "IDC מעריכה שהוצאות המיחשוב של עסק קטן נעות בין 900 ל-1,500 דולרים לעובד לשנה בישראל, כך שהיכולת לחסוך מסכום זה מהווה הזדמנות משמעותית עבורו", אמר. "מבין פתרונות הענן הזמינים כיום לעסקים הקטנים נהנית מיקרוסופט ממספר יתרונות ובהם חבילה רחבה יותר של כלים מתקדמים לניהול העסק; אינטגרציה פנימית ארגונית ואינטגרציה עם מערכות הקיימות כבר בעסק, דוגמת אופיס; וסביבת שותפים רחבה מאוד שמאפשרת לעסקים הקטנים למצוא תמיכה שמתאימה לצרכיהם. IDC רואה בהכרזה הזו מניע משמעותי לאימוץ שירותי ענן בקרב עסקים קטנים בישראל".

ממשק הניהול של שירות אופיס 365 הוא עדיין באנגלית בלבד, אך, לפי מיקרוסופט ישראל, הוא יעוברת במהלך השנה. באשר לשפת הממשק והשימוש של הכלים – בשימוש דרך הדפדפן, ביישומי Office Web Applications, יש תמיכה מלאה בעברית, אולם בשימוש בתוכנות לקוח המותקנות במחשב השולחני הדבר תלוי בשפת ההתקנה עצמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. www,Office-SMB.com

    כל‏ ‏הקישורים‏ ‏לרכישה‏ ‏ישירות‏ ‏ממיקרוסופט.

אירועים קרובים