eWave Mobile ומוטורולה סולושנס יקימו מערכת לניהול ציי ליסינג עבור הרץ ישראל; ההיקף: מיליון שקלים

הפרויקט יתבסס על תוכנה שתפתח ותטמיע eWave Mobile ועל מחשבים ניידים מוקשחים מבית מוטורולה סולושנס ● היא תאפשר לנהל את תהליכי העבודה ב-50 סניפי הרץ ברחבי הארץ

חברת eWave Mobile מקבוצת eWave, המתמחה בפתרונות שרשרת אספקה ותקשורת ניידת, ומוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) יבצעו פרויקט הקמת מערכת ממוחשבת למתן שירות בשטח ללקוחות ההשכרה והליסינג של הרץ (Hertz) ישראל. הפרויקט החל לפני שבועות ספורים ויימשך כמה חודשים. היקפו נאמד במיליון שקלים.

המערכת תאפשר לנהל את תהליכי העבודה ב-50 סניפי החברה ברחבי הארץ. באמצעות התוכנה, שתפותח ותוטמע על ידי eWave Mobile, יקבל הנהג, נציג הסניף, פרטים מלאים אודות משימותיו, הלקוחות הרלוונטיים והמאפיינים שלהם. כחלק מהמסירה והקבלה של הרכבים יעודכנו במערכת מד הדלק ומד המרחק של הרכב, וכן צילומי פגיעות בגוף הרכב, במידה שיש כאלה. בנוסף, תאפשר המערכת לחייב במקום את לקוחות ההשכרה באמצעות כרטיס אשראי.

הסניפים יצוידו במסופון דגם MC 65 של מוטורולה, שישמש כמחשב נייד רב עוצמה ורב תכליתי לניהול כל המידע בשטח. באמצעות סורק ברקוד, מצלמה ו-GPS קולט המכשיר מידע מגוון בשטח, כולל טפסים, חתימות, תמונות ועוד. תמיכה ברשת WLAN מאפשרת העברת מידע למערכת המידע הארגונית ותמיכה ברשת GSM (דור 3.5) מאפשרת העברת נתונים בקצבים מהירים. המסופון זעיר בגדלו וקל משקל (359 גרם). יחד עם זאת, הוא מכשיר מוקשח, בעל שרידות גבוהה ומאפשר עבודה רציפה של 10 שעות ללא הפסקה.

לדברי גיל בכר, מנהל מערכות מידע בהרץ, "המערכת שתפתח eWave Mobile תענה על צרכינו העסקיים בניהול ציי הרכב, תייעל את התהליכים ותביא לדיוק מרבי של נתוני המערכות בכלל ונתוני כלי הרכב בפרט. היא תחזק את הבקרה של הנהלת החברה על אנשי השטח ותאפשר לנו ניהול ותקשורת יעילים יותר בין אגפי החברה ומערכותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים