HP תפתח מוצרי ענן בסין

"סין היא לא רק שוק חשוב, היא גם מקום נפלא לפתח מוצרים ולערוך פעילויות של מחקר ופיתוח", אמר אפותקר במסיבת עיתונאים שערך בבייג'ינג ● הוא התייחס גם לחילוקי הדעות שהתגלעו בין אורקל ואינטל באשר לעתידם של שרתי Itanium ואמר, כי הן אינטל והן HP יוסיפו להשקיע במערכות HP שכוללות את מעבדי Itanium ● כמו כן, אפותקר ציין, בהתייחס לארגון מחדש בצמרת הניהולית של HP, שהיא לא מתכוונת לפטר בקרוב עובדים

גם בזק עולה למחשוב ענן

HP, היצרנית הגדולה בעולם של מחשבי PC, מתכוונת לפתח בסין מוצרי מיחשוב ענן שיימכרו ברחבי העולם – כך אמר היום (ד') מנכ"ל החברה, ליאו אפותקר, במהלך ביקור שעורכים 20 מנהלים בכירים שלה בסין. החברה רואה בסין שוק חשוב לצמיחה עתידית.

עוד אמר אפותקר, כי לחילוקי הדעות שהתגלעו בין אורקל (Oracle) לאינטל (Intel) באשר לעתידם של שרתי Itanium לא תהיה השפעה של ממש על השותפים ולדבריו, הן אינטל והן HP יוסיפו להשקיע במערכות HP שכוללות את מעבדי Itanium. כזכור, אורקל הכריזה שתפסיק לפתח תוכנות מסדי נתונים עבור מערכות אלה ו-HP הגישה תביעה בדרישה לחייב אותה להוסיף ולפתח את המוצרים הללו.

דבריו של אפותקר נאמרו לאחר ש-HP הודיעה השבוע, כי החטיבה למערכות אישיות שלה תפתח משרדים בשנגחאי שבסין, על מנת לפתח מוצרי חומרה ואינטרנט שיעניקו גישה נוחה וזולה יותר לשירותי מיחשוב ענן. "סין היא לא רק שוק חשוב, היא גם מקום נפלא לפתח מוצרים ולערוך פעילויות של מחקר ופיתוח", אמר אפותקר במסיבת עיתונאים שערך בבייג'ינג.

באשר לארגון מחדש בצמרת הניהולית של החברה בשבועות האחרונים אמר אפותקר, כי הוא לא יוביל לפיטורי עובדים. "התשובה היא לא ואתם יכולים לצטט אותי", הבהיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים