KCS הישראלית הוכרה כמומחית פיתוח אזורית לפלטפורמת וורדפרס

לאחר שבחנו אתרים שהקימה KCS על בסיס הפלטפורמה, קבעו נציגי וורדפרס כי KCS מפתח-תקווה היא אחת משתי החברות היחידות במזרח התיכון שמתמחות בפיתוח, בניה והקמת אתרים מבוססי וורדפרס ● בין האתרים שבנתה לאחרונה KCS על בסיס וורדפרס: אתר האחריות התאגידית של שטראוס גרופ, מערך הבלוגים של ראש הממשלה ואתר הקריה האקדמית אונו ● הדר שטיאסני, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-KCS: "אחד היתרונות האדירים ב-וורדפרס הוא נוחות העבודה של מנהל/ת האתר והעובדה שאין צורך בידע טכני קודם על מנת לתפעל אותה"

נציגי וורדפרס (WordPress) – אחת ממערכות הקוד הפתוח הנפוצות בעולם, הכירו השבוע ב-KCS בניית אתרים מפתח-תקווה כמומחית אזורית לפיתוח ב-וורדפרס. כך, קבעו אנשי וורדפרס – לאחר שבחנו אתרים שהקימה KCS על בסיס הפלטפורמה, כי KCS הישראלית היא אחת משתי החברות היחידות במזרח התיכון שמתמחות בפיתוח, בניה והקמת אתרים מבוססי וורדפרס.

תשתית מערכת ניהול התוכן (CMS) וורדפרס הוקמה על ידי חברת Automattic בתחילת שנות ה-2000 כחלק מהתפתחות קונספט הקוד הפתוח ברחבי האינטרנט. הפלטפורמה החלה את דרכה כתשתית לבלוגים, אולם עם הזמן – ככל שהפכה לפופולארית יותר, החלה וורדפרס לשמש גם לבניית אתרי תוכן גדולים כקטנים. כיום משמשת תשתית וורדפרס יותר מ-20 מיליון אתרים ברחבי העולם, בהם הבלוגים הטכנולוגיים Engadget ו-TechCrunch ואתרים אפליקטיביים של גופים מסחריים בינלאומיים, דוגמת דומינו'ס פיצה ונשיונל ג'יאוגרפיק.

לדברי הדר שטיאסני, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ב-KCS, "וורדפרס מאפשרת לנו להקים אתרים בוגרים מבחינת אספקטים של יציבות המערכות והעושר הפונקציונאלי שמגיע מקהילת המפתחים, שתורמים עוד ועוד מודולים בכל יום. ככלל, התפיסה שלנו ב-KCS מתבססת על שימוש בתשתיות יציבות על מנת לייצר אתרים סקלביליים עם התאמה מלאה ל-Business Logic, מבלי ליצור תלות במערכת ספציפית. על כן, אנו מתאימים את הפלטפורמה לצורך העסקי – ולא להיפך".

"אחד היתרונות האדירים ב-וורדפרס, מעבר ליכולות הפונקציונאליות שלה, הוא נוחות העבודה של מנהל/ת האתר והעובדה שאין צורך בידע טכני או אינטרנטי קודם על מנת לתפעל אותה", הוסיף שטיאסני. "אנחנו מצויים בקשרי עבודה שוטפים עם הארגונים והחברות מאחורי פלטפורמות קוד פתוח נוספות, על מנת לשמור על יתרון תחרותי וקדמה טכנולוגית".

בין האתרים שנבנו לאחרונה על ידי KCS בתשתית וורדפרס נמנים אתר האחריות התאגידית החדש של שטראוס גרופ, מערך הבלוגים של ראש הממשלה, אתר הקריה האקדמית אונו, פורטל "מלונות" ואתר קיה (KIA) ישראל החדש, שנבנה באופן התואם את הפונקציונאליות הקיימת באתר ה-corporate הבינלאומי.

יצוין, כי KCS אחראית גם לפיתוח אתר החדשות של אנשים ומחשבים, pc.co.il, שנחשב לאחד מאתרי התוכן הגדולים בישראל המבוססים על פלטפורמת וורדפרס. בנוסף, הקימה KCS את פלטפורמת DailyMaily החדשה, שהושקה לפני חודשים ספורים ומשמשת עשרות אלפי קוראים מדי יום.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאור

    מצטרף לשאלה של "שאלה". מי אלה נציגי "וורדפרס"?

  2. שאלה

    נאמר כי נציגי וורדפרס הכירו השבוע בחברה הזו כמומחית אזורית לפיתוח בוורדפרס. מי זה "נציגי וורדפרס"?

  3. יעל

    אין עליהם. חברה מקצוענית, אנשים ברמה, עושים התאמות מערכות מלאות לכל פרויקט. בדקתי הרבה חברות בתחום. את הכתבה הזו מצאתי במקרה, אחרי שכבר בחרתי את KCS. הם איכותיים ביותר, לא זולים אבל משקיעים מעל ומעבר ועושים התאמות מיוחדות לכל מערכות האתר, בדיוק כמו שאנחנו רוצים שיעבדו. תענוג !

  4. תומר

    הזהרו מ KCS בניית אתרים!!!! היה לי ניסיון מאוד מר איתם וכרגע העניין בבית משפט כי חברת KCS לא מוכנים לבנות את האתר שסוכם או להחזיר את הכסף ששולם. עשרות שיחות טלפון שלי נותרו ללא מענה למרות הבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי ושהעניין יטופל.. כנראה שרק לקוחות גדולים כמו בזק מעניינים אותם. לפחות כתב התביעה שלי זכה להתיחסות. אני נכוותי מאוד והמלצתי היא לעבוד עם חברות יותר קטנות אולי אבל שיודעות להתייחס גם לאדם מין השורה..

  5. איציק

    חברה מצוינת! עשיתי כמה פרויקטים אצלם, מקצוענים, יודעים את העבודה. שיהיה רק בהצלחה!

אירועים קרובים