כריס קאמינגס, נט-אפ: "אנחנו רוצים לאחד את מערכות הענן של ספקים שונים לקונסולת ניהול אחת"

"צריך כלי שיידע למדוד את הביצועים ואת היעילות של מרכיבי הענן, גם אם הם מסופקים על ידי ספקים שונים", אמר קאמינגס, סגן נשיא לשיווק מוצרים ופתרונות בנט-אפ, בהכרזה שביצעה אתמול (ד') החברה על טכנולוגיות חדשות ב-OnCommand - מערכת לניהול תשתית לענן פרטי ● לדבריו, "אנחנו רוצים להביא את כל המערכות והמרכיבים בענן לקונסולה אחת, כדי לקבל יעילות מרבית ממערכת האיחסון"

"כולם מדברים על מיחשוב ענן וחלקם ממהר לבדוק את יתרונותיו, משום שהוא מספק יעילות וגמישות טובים יותר", כך אמר כריס קאמינגס, סגן נשיא לשיווק מוצרים ופתרונות בנט-אפ (NetApp), בראיון לאנשים ומחשבים. "אך האם הם יודעים למדוד את הקיבולות והיעילות שהם מקבלים מהענן, על כל מרכיביו – האיחסון, הרשת, השרתים והאפליקציות?", שאל. "צריך כלי שיידע למדוד את הביצועים ואת היעילות של המרכיבים הללו, גם אם אלה מסופקים על ידי ספקים שונים".

הראיון התקיים לרגל ההכרזה של נט-אפ על טכנולוגיות חדשות ב- OnCommand – מערכת לניהול תשתית לענן פרטי – שנערכה אתמול (ד').

"OnCommand היא שכבת הניהול האחראית לניהול מערכות האיחסון של נט-אפ", אמר קאמינגס. "אנחנו רוצים להביא את כל המערכות והמרכיבים בענן – השרתים, הרשת, התקשורת, האיחסון והיישומים המשתתפים בתהליך, כאשר לכל ארגון יש את המוצרים שהוא משתמש בהם – לקונסולה אחת, כדי לקבל יעילות מרבית ממערכת האיחסון".

"הטכנולוגיות הללו מאפשרות שליטה, אוטומציה וניתוח בתשתית האיחסון המשותפת, לשיפור היכולות ולשירות יעיל יותר", אמר. "בכך, הן מסייעות להרחיב את היכולות האלה מעבר למערכות איחסון וליצור שירות ניהול מלא של תשתית ענן ארגוני – פרטי והיברידי".

"הרעיון הוא להשיג ניהול וירטואליזציה טובה יותר ותשתית ענן קלה להבנה, כך שהארגונים יוכלו לאמץ אותם", הוסיף קאמינגס. "אחת הסיבות שנתח השוק שלנו צמח היא, כי מערכות האיחסון שלנו מותאמות טוב יותר לסביבת שרתים וירטואליים".

לדבריו, "מה שנט-אפ מנסה לעשות באמצעות עבודה עם הרשת והשרתים ועם שכבת ההיפרוויזור היא הקלה על העברת יישומים עצמאיים לענן פרטי. אנחנו מספקים קווים מנחים ללקוחות כך שיבצעו אופטימיזציה. לדוגמה, אנחנו ממליצים לארגונים על תצורה ספציפית של תשתית כדי להעביר את מערכות ה-Exchange שלהם לסביבת ענן כך שיוציאו את סכום הכסף הנמוך ביותר כדי לקבל את הפתרון".

קאמינגס אמר, כי "נט-אפ מפתחת בנוסף סדרת כלי תוכנה שבוחנת לא רק את המערכת שלה אלא גם מערכות איחסון של חברות אחרות, כמו יבמ (IBM) ו-EMC, וכן את שכבות הרשת, השרתים וההיפרוויזור. המטרה היא להבין את דרישת האיחסון הנוכחיות והעתידיות. המערכת נותנת תחזית על כמות הדיסקים הדרושה במהלך השנים הקרובות ובנוסף, אנחנו מספקים כלים להפחתת נפח הנתונים, כי אילולא כן, כמות המידע גדלה ב-50% לשנה".

"ביצענו אינטגרציה של כלי הניהול שלנו עם מערכות EMC והרחבנו אותה ליבמ, מיקרוסופט (Microsoft) ו-VMware, כך שהתשתית תוכל להיות מנוהלת בקליק אחד במקום לעשות קונפיגורציות בכל שכבה", הסביר.

בתשובה לשאלה לגבי מעורבותה של נט-אפ בעננים ציבוריים והיברידיים אמר קאמינגס, כי החברה מוכרת את התשתית לספקי השירות ואלה משתמשים בו אחר כך כדי להציע עננים ציבוריים. "נט-אפ עצמה אינה מספקת שירות כזה", אמר.

"נט-אפ נמצאת במקום השני בשוק תשתיות המיחשוב בישראל, ומחזיקה בנתח של 33%. הצוות והמפיצים בישראל יכולים לנצל את ההתקדמות הטכנולוגית שלנו, שעליה הכרזנו, ולעלות למקום הראשון", סיכם קאמינגס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים