סיטריקס תשקיע 2.5 מיליון דולרים בחברה הישראלית גיזמוקס

גיזמוקס היא חברת פורטפוליו של מעין ונצ'רס, שמחזיקה ב-30% ממניותיה ● בעקבות חתימת ההסכם תפעלנה גיזמוקס וסיטריקס על מנת לאפשר לארגונים לעשות שימוש ביישומים קיימים וחדשים המתבססים על טכנולוגיית ה-HTML5

חברת מעין ונצ'רס הודיעה הבוקר (ה'), כי חברת הפורטפוליו שלה, גיזמוקס, חתמה על הסכם השקעה אסטרטגי בהיקף 2.5 מיליון דולרים עם סיטריקס (Citrix).

בעקבות חתימת ההסכם תפעלנה החברות יחדיו על מנת לאפשר לארגונים לעשות שימוש ביישומים קיימים וחדשים המתבססים על טכנולוגיית ה-HTML5 המתרחבת במהירות. מהלך זה יניע חדשנות נוספת באספקת יישומים לכל סוגי ההתקנים, בכל מקום.

מעין ונצ'רס מחזיקה 30% ממניות גיזמוקס, וזו פועלת בחממת איריס שלה. מובילים את גיזמוקס כיום דורון ליבשטיין כיושב ראש החברה ונבות פלד כמנכ"ל.

גיא רוזן, יושב ראש מעין ונצ'רס, אמר, כי "אנחנו מאמינים שמדובר בתחילתו של מהלך שיציף ערך רב לגיזמוקס, כמו גם למעין".

לדברי מרטין דורסמה, סגן נשיא מעבדות סיטריקס, "לאור התפוצה הרחבה של מכשירי צריכה, מטאבלטים וסמארטפונים ועד מוצרים ייחודיים המותאמים לגלישה באינטרנט, כגון Google ChromeBooks, משתמשים רבים שואפים לשלב מכשירים אלה בסביבת העבודה הקיימת שלהם. החזון שלנו הוא לספק לארגונים את התשתית הווירטואלית הנדרשת על מנת לספק להם גישה בכל מקום ובכל זמן למשאבים ארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים