סמסונג מבקשת לאסור ייבוא מכשירי אפל לארצות הברית בטענה להפרת פטנטים

החברה הגישה את הבקשה לוועדת הסחר הבינלאומי של ארצות הברית, בטענה שהמכשירים של אפל מפירים חמישה פטנטים שלה שקשורים בתקני תקשורת והמצאות שלה שקשורות בממשק המשתמש ● כמו כן, סמסונג הגישה תביעה חדשה על הפרת פטנטים נגד אפל

Samsung Runway. סמסונג

סמסונג (Samsung) מסלימה את המלחמה נגד אפל (Apple): החברה הגישה לוועדת הסחר הבינלאומי של ארצות הברית בקשה לאסור ייבוא למדינה של מכשירי iPhone ,iPod ו-iPad.

בבקשה, שהוגשה לוועדה שלשום (ג'), כתבה סמסונג, כי המכשירים של אפל מפירים חמישה פטנטים שלה שקשורים בתקני תקשורת והמצאות שלה שקשורות בממשק המשתמש.

בנוסף, סמסונג הגישה אתמול תביעה חדשה על הפרת פטנטים נגד אפל בבית המשפט הפדרלי בדלאוור.

התביעות של סמסונג הן החוליות האחרונות בשרשרת המאבק המשפטי בין שתי ענקיות האלקטרוניקה. באפריל השנה תבעה אפל את סמסונג בבית משפט פדרלי בקליפורניה בטענה שקו מוצרי הגלקסי (Galaxy) של החברה הדרום קוריאנית מעתיק את ה-iPhone וה-iPad. לכך הגיבה סמסונג בתביעת נגד בקליפורניה, ובהמשך הגישה אפל תביעה נוספת נגד סמסונג בדרום קוריאה.

חוץ מהמכשירים שהיא מייצרת למותג שלה, סמסונג היא גם חלק משרשרת האספקה של מכשירי אפל. היא סיפקה לאפל רכיבים שהכניסו לה בשנה שעברה כ-5.7 מיליארד דולרים.

כדי לאסור את ייבוא המכשירים של אפל צריכה ועדת הסחר הבינלאומי להחליט קודם האם בכלל לדון בבקשה ולבדוק את טענותיה של סמסונג – הליך שיכול להיות ארוך למדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים