דאסו סיסטמס השיקה את מהדורת 2012 של פלטפורמת Version 6

מהדורת 2012 כוללת, בין היתר, פתרונות חדשים לפעילות בין-מערכתית, המבוססים על סכימת XML, שירותי Web בין V6 ומערכות PDM אחרות ואפשרות לחילופים דו-כיווניים של מבני תכנון מוצר בתלת-מימד עם גיאומטריה מדויקת בפורמטים של STEP ו-CATIA V5

30/06/2011 15:51
רוכשת. דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) השיקה השבוע את מהדורת 2012 של פלטפורמת Version 6 שלה. את ההכרזה ביצעה החברה בפתיחת הכנס השנתי שלה לשותפיה העסקיים, שנערך השבוע בלה-דפאנס – עיר העסקים הצרפתית ממערב לפריז, על גדת נהר הסיין. האירוע נערך במרכז הכנסים של הקשת הגדולה ("שער הניצחון החדש", מול שער הניצחון "הישן" של נפוליאון ובקו ישר – במרחק 4.8 ק"מ ממנו). כ-800 משתתפים הגיעו מרחבי אירופה לכנס, שנקרא השנה Application Innovation Summit.

מהדורת 2012 החדשה כוללת, בין היתר, פתרונות חדשים לפעילות בין-מערכתית, המבוססים על סכימת XML, שירותי Web בין V6 ומערכות PDM אחרות ואפשרות לחילופים דו-כיווניים של מבני תכנון מוצר בתלת-מימד עם גיאומטריה מדויקת בפורמטים של STEP ו-CATIA V5. עם ההכרזה, זמינות גם רמות חדשות של אינטגרציה בין V6 ופתרונות ERP, המשפרות חילופי נתוני מוצר, תהליכים ומשאבים.

בנוסף, כוללת CATIA VR2012 שיפורים רבים בהנדסת מערכות: מתודולוגיית התכנון הרב-תחומית המשלבת דרישות, פונקציונאליות, והגדרות מוצר (דרישות, תכונות, לוגיקה, פיזיקה RFLP) – המקלים על הדרך לייצור הווירטואלי של המוצר. מערך CATIA Systems כולל עתה פעילות בין מערכתית עם יצרני בקרי מערכת מובילים כמו Simulink, וכן הגדרת RFLP מלאה ויכולת מעקב בתוך CATIA.

ברנאר שארלס, מנכ"ל ונשיא דאסו סיסטמס, מכריז בלהט סוחף על חזון המהדורה החדשה, המביאה את חווית החיים ה-"כמו מלאה" למשתמשים

דאסו מציינת בימים אלה 30 שנה להקמתה כחברה החלוצה בתכנון בעזרת מחשב (CAD), שהפכה למובילה העולמית בפתרונות תלת-מימד ו-PLM (ניהול מחזור חיי מוצר). במהלך כל עשור בחייה, הצליחה דאסו להגדיר את התעשייה מחדש ונסקה עם חזונה לשווקים ושיאים חדשים. בשנות ה-80' היא החלה עם תיכון בתלת-מימד עם מהדורה 3 של הפלטפורמה שלה, כחלוצת ההתקדמות מהתיכון הדו-מימדי ששרר עד. בשנות ה-90' היא הכריזה כבר על מהדורה 4 של תיכון ויצור תבניות (mock-up) תלת-מימדיות. את האלף השלישי היא כבר פתחה עם מהדורה 5, שכללה ניהול חיי המוצר (PLM). עתה, בתחילת העשור השני של האלף השלישי, מהדורה 6 שלה כבר מוגדרת כעולם התלת-מימד לחוויה כמו בחיים – לתכנון, ייצור וניהול של כל מה שניתן, בחוויה תלת-חושית (ראייה, שמיעה, חישה). עיקרון חשוב המנחה את החברה כיום הוא השמירה על הסביבה – הן בעת השימוש במוצר והן בעת גריטתו בסיום "חייו".

ההכרזה החדשה מוכיחה את מיקודה של 3ds באספקת פלטפורמה שיתופית פתוחה לבסיס לקוחותיה ומעבר אליו. 3ds מרחיבה את הערך של נכסים דיגיטליים לפתרונות חדשים כמו חוויות חנויות קמעונאיות ותכנון מערכות ייצור גלובליות. מתוך הבנת מגוון סביבות ההטמעה של בסיס לקוחותיה ומעבר אליו, דאסו ממשיכה לאפשר חוויית ניהול נתונים עם ENOVIA Version6, הזמינה עתה ב-CATIA Version 5 ו-Solidworks, כמו גם במוצרים של יצרנים אחרים, כמו Pro/ENGINEER, Inventor, NX, SolidEdge, Adobe Creative Suite ופתרונות אחרים. חוויית ניהול נתונים זו משלימה את ההכרזה מהשנה שעברה, על מבני מוצר היברידיים המורכבים מ-CATIA V5, CATIA V6 ומודלים של SolidWorks, כדי לאפשר דו-קיום ומעבר קל לסביבת Version 6.

החברות המובילות בעולמות הרכב והאופנה, דוגמת ב.מ.וו, יגואר, לנד-רובר ובנטון, כבר הודיעו על הטמעת פתרונות V6 PLM של דאסו סיסטמס, לצד חברות לא מעטות אחרות מבין 12 הסקטורים התעשייתיים אותם משרתת דאסו סיסטמס.

עוד הכריזה דאסו סיסטמס בכנס על מהדורת Version 6 בענן – הראשונה שמספקת פלטפורמה מקיפה לבניית ופריסת פתרונות תלת-מימד, PLM וחוויית משתמש עם גמישות ויעילות רבות יותר. כמו כן, נמסר בכנס על שיתוף פעולה של דאסו סיסטמס בענן עם אמזון (Amazon), המאפשר יישומים מבוססי ענן לפיתוח פתרונות ארגוניים ופלטפורמת Open V6 עבור מפתחי יישומים.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לצרפת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים