תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הכנס הגדול של הקיץ למפתחי תוכנה יצא לדרך

30/06/2011 16:00

הכנס הגדול של הקיץ למפתחי תוכנה, ה-Developer Days, אותו מארגנת ומבצעת מכללת סלע, יצא לדרך. לכבוד הכנס ערכנו ראיון עם סיגל גרוסי, מנהלת השיווק למגזר העסקי במכללת סלע.

סיגל, מהו הכנס הגדול של הקיץ למפתחי תוכנה?
מדובר בכנס המשמעותי ביותר למפתחי תוכנה הנערך הקיץ בארץ. בכנס זה הבאנו ללקוחות את מיטב הטכנולוגיות העכשוויות. ארזנו את ההגשה בצורה מיטבית שתתאים למקסימום משתתפים. מדובר בכנס ייחודי ומיוחד המתאים לציבור המפתחים בארץ.

מה מיוחד בכנס זה?
מדובר ב-27 סדנאות שכל-אחת מהן הינה בת יום אחד והיא מתרכזת בנושא אחד בלבד. הפורמט הזה מתאים במיוחד ללימודים ולהעמקה הנדרשת על-ידי מירב המפתחים בארץ. הסדנאות נערכות באולמות ממוחשבים, כך שהמשתתפים יכולים לתרגל ולהתנסות תוך כדי הסדנה. הפורמט המיוחד הזה, מאפשר להיכנס לעומקם של הנושאים וללמוד, הרבה מעבר להצגות של שעה-שעה וחצי בכנסים הסטנדרטיים.

אילו נושאים מוצגים בכנס?
בכנס מוצגים נושאים רבים והיבטים שונים. נושאי שיפור ביצועים (Performance), טכניקות וטכנולוגיות לטיפול מתקדם בשגיאות (Debugging), מערכות תקשורת כגון WCF, מערכות ממשק כגון WPF, ניהול הפיתוח – ALM, מערכות גרפיות חדישות – HTML 5 ועוד. לפרטים מלאים ניתן להיכנס לאתר הכנס.

איך הייתה ההתעניינות בכנס?
לשמחתי הייתה התעניינות גבוהה במיוחד. בעצם לרוב הסדנאות נאלצנו לעצור את הרישום כבר לפני כשבועיים מחוסר מקום . אנחנו מאוד גאים על כך שהמשתתפים מדווחים על מידה רבה של שביעות רצון ועל האווירה הלימודית והעניינית הקיימת בכנס.

אילו חברות שלחו עובדים לכנס?
גם כאן אני יכולה לדווח על מגוון רחב של חברות כמעט כל החברות שפנינו אליהן חזרו אלינו ורשמו עובדים, מי עובד או שניים ומי קבוצות גדולות. מתברר שיש התעניינות בנושאים של הכנס בכל המגזרים במשק: היי-טק, תעשייה ישנה, בנקאות, ביטוח וכד'.

מי המרצים בכנס?
מדובר במרצים המובילים בארץ ובעולם בכל נושא. המרצים נבחרו על-ידי ה-CTO של קבוצת סלע, סשה גולדשטיין, הן על סמך רמת הידע שלהם והן לפי היכולות שלהם להרצות בפני קהל מפתחים. דגש מיוחד הושם על ידע מעשי של המרצים. כל המרצים בנושא מסויים הינם בעלי נסיון בהובלה של פרויקטים או אפליקציות המשתמשות בטכנולוגיות המדוברות.

האם תמשיכו בעתיד להשתמש בפורמט זה של כנסים?
וודאי! הלקוחות ביקשו ויקבלו. אנו נערוך כנסים מסוג זה מספר פעמים בשנה. פרטים בקרוב.

אירועים קרובים