תוכן שיווקי

Iomega ו-VMware מביאות את טכנולוגיית ה-VDI לתחום ה-SMB

03/07/2011 13:38

Iomega, ספקית עולמית לפתרונות אחסון לעסקים קטנים ובינוניים ולצרכנים ביתיים, מציגה לראשונה שימוש בטכנולוגיית Virtual Desktop Infrastructure (ר"ת VDI) המאפשרת איחוד שרתים והחלת וירטואליזציה בארגון לצורך חסכון ניכר בעלויות הכספיות. הטכנולוגיה זמינה לראשונה לשימוש עסקים קטנים, בינוניים ומבוזרים. כמאה "לקוחות רזים" (Thin Clients) הופעלו במקביל באמצעות VMware View 4.6 תוך דקות – תוך שימוש בפעם הראשונה במכשיר אחסון על גבי הרשת (NAS) שעלותו פחותה מ-3000$.

ההדגמה בוצעה באמצעות מוצר ה-NAS מסדרת ה-PX החדשה והמתקדמת של Iomega: Iomega StorCenter px6-300d בעל 6 כוננים, שני כונני SSD בנפח GB128 וארבעה כוננים בנפח TB2 כל אחד. כלל המערך הפעיל 100 לקוחות רזים של Wyse ל-VMware View בזמן שיא של חמש דקות בלבד.הדגמה ממחישה את העלות הנמוכה והביצועים הגבוהים שניתן להשיג בהקמת טכנולוגיית VDI. ניתן לראות את קליפ ההדגמה ביו-טיוב בכתובת הבאה.

יוסי פיקל, מנהל הפעילות העסקית והמכירות של Iomega במערב אירופה ו-MEA: "ה-VDI סוחף את תחום ה-IT בכל הנוגע לעסקים גדולים, אך עד כה, עסקים קטנים ובינוניים לא יכלו להנות מהיעילות, הפשטות בניהול והחסכון בעלויות שלו. באמצעות העוצמה של Iomegaו-VMware, שתיהן חברות בבעלות EMC, ספקית עולמית מובילה של פתרונות אחסון ואחסנת רשת, עסקים בתחום ה-SMB יכולים להינות מהיתרונות של ה-VDI בעלויות נמוכות. מוצרי סדרת Iomega StorCenter PX הם מוצרים אחסון חזקים ומהירים על גבי הרשת (NAS) לתחום ה-SMB, שיוצרו באמצעות הטכנולוגית המתקדמת של מוצרי האיחסון לתאגידים גדולים של חברת EMC. הדגמת יכולות זו ממשיכה את היסטוריית שיתוף הפעולה רבת השנים של Iomega עם VMware ומדגימה הלכה למעשה מדוע חברת Iomega היא הראשונה בתחום השוק שלה שזוכה לרישיון VMware מלא.

אירועים קרובים