דאסו סיסטמס הכריזה על כניסה לעידן הענן

החברה תציע פלטפורמה מקיפה לבניית ופריסת פתרונות תלת-מימד, PLM וחוויית משתמש במודל מיחשוב ענן - בין היתר, גם על גבי שירותי הענן של אמזון ● כמו כן, הכריזה דאסו על גרסה מקוונת של פלטפורמת V6, הזמינה לקהילת המפתחים בחנות החדשה, 3dstore, ועל שירותי ענן מקוונים ראשונים

03/07/2011 14:08

דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) נכנס למיחשוב ענן עם Version 6 ותהיה החברה הראשונה שמספקת פלטפורמה מקיפה לבניית ופריסת פתרונות תלת-מימד, PLM וחוויית משתמש במודל הענן – כך הכריזה החברה בכנס השנתי שערכה לשותפיה העסקיים. הכנס, Application Innovation Summit, נערך בשבוע שעבר בלה-דפאנס – עיר העסקים הצרפתית ממערב לפריז.

כמו כן, הכריזה דאסו בכנס על גרסה מקוונת של פלטפורמת V6, הזמינה לקהילת המפתחים בחנות החדשה, 3dstore, ועל שירותי ענן מקוונים ראשונים. באירוע הכריזה החברה גם על השקעה אסטרטגית ב-Outscale – חברת סטארט-אפ המספקת את שירותי הדור הבא של מפעיל SaaS (תוכנה כשירות).

דאסו סיסטמס מספקת את פלטפורמת V6 הפתוחה להרצת חוויות דומות לחיים, לגילוי מידע חכם, לאפשר חדשנות חברתית, לדמיין בתלת מימד ולאפשר לחברות להגיע לביצועים מושלמים של נכסיהן משלב התיכון, דרך הייצור והשימוש ועד גריטתו – והכול בשמירת על קיימות הסביבה.

פלטפורמת החוויה של 3ds מועצמת על ידי טכנולוגיית V6, שהיא הבסיס עבור כל מותגי דאסו סיסטמס – שמונה נכון להיום – כל אחד חזק בתחומו: וירטואליזציית מוצר – CATIA, תלת מימד למקצוענים – SolidWorks, סימולציה ריאלית – SIMULIA, יצור וירטואלי ודגמים פיזיים – DELMIA, שיתופיות חדשנית גלובלית – ENOVIA, חוויית משתמש בתלת-מימד כמו בחיים – 3dVIA, יישומים מבוססי חיפוש – Exalead וחדשנות חברתית 3dswym.

מסך הפתיחה בכנס השנתי - "ועידת הפסגה של החדשנות", של שותפי דאסו סיסטמס. צילום: פלי הנמר

פלטפורמת V6 הפתוחה, הסבירו אנשי דאסו בכנס, מספקת מנגנונים פשוטים לתצורה מיידית, הרחבה עם יכולות Mash up, ופיתוח יישומים חדשים וחוויות. החברה גם מספקת לקהילת המפתחים הגדולה סביבה מקוונת מושלמת לפיתוח, אספקה, מימוש כספי (monetize) והרצת פתרונות חוויות דומות לחיים.

השקעה ב-Outscale ושיתוף הפעולה עם אמזון

דאסו, כאמור, הודיעה בכנס על השקעה אסטרטגיית בחברת Outscale, המספקת את הדור הבא של שירותי מפעיל SaaS. דאסו הודיעה, כי תסתמך על שירותי Outscale לניהול פעילויות שירותיה מבוססי SaaS, ותוכל להבטיח שירות 24/7 ומינוף משאבי ענן ציבורי בהקצאה דינאמית לאספקת הזמינות הטובה ביותר של יישומיה המקוונים באופן גלובלי.

כמו כן, התחברה דאסו עם AWS – ה-Web Services של אמזון (Amazon), כדי לאפשר לחברות מכל הגדלים להתחיל להשתמש במהירות בפתרונות V6 שלה בענן של אמזון וליהנות משירותי EC2 – ענן המיחשוב הגמיש, המספק כוח מיחשוב ואיחסון כאחד. ההכרזה עונה לדרישה הרבה של ארגונים למנף טכנולוגיות ענן לפריסה, תחזוקה וגישה לתלת-מימד, PLM וחוויות פתרונות בדרכים יותר גמישות ויעילות.

במקביל, בחנות ה-3dstore של 3ds, אפשר לרכוש מגוון יישומים – הן פרי פיתוחה שלה והן של שותפיה וספקי תוכן אחרים. למשל, יישומי דאסו מבוססי מיחשוב ענן, כמו n!Fuze – שהיא גרסה קלת-משקל לשיתוף נתונים למשתמשי Solidworks או n!Volve שהיא גרסת קולבורציה מתקדמת ללקוחות CATIA Version 6. בחנות יוצעו גם יישומים שאינם רצים בענן בלבד וגם כאלה מבוססי מחשבים שולחניים בלבד.

עם הפתרונות המקוונים של V6, יכולים משתמשים לקבל מה שהם צריכים, כאשר הם צריכים זאת. השירות מוצע במודל מנויים גמיש, ללא השקעות מוקדמות בתשתית נוספת, מחויבות לטווח ארוך או נטל אדמיניסטרטיבי. תוך מינוף שירותי AWS רבים להעצמת פלטפורמת 6V, מספקת דאסו סיסטמס משאבי מיחשוב עתירי ביצועים ועתירי זמינות, פריסה גיאוגרפית גלובלית ואחסון של תכני תכנון באופן קל לגישה.

יישומי 3ds הם עתירי כוח מיחשוב ועיבודים גראפיים וגם צרכנים של נפחי אחסון גדולים. על כן, דאסו סיסטמס מבטיחה למשתמשי היישומים בענן של אמזון שיעבדו על מחיצות (instances) ייעודיות של High-CPU instances, Cluster Compute Instances ו-Cluster GPU Instances, שיורידו עומס מיחשוב מהמעבד המרכזי למעבד הגראפי ולא יאטו הביצועים. ככלל, דאסו סיסטמס מצהירה שסביבת הענן המהירה בפני עצמה יכולה לפצות על ההאטה הפוטנציאלית בעיבודים עתירי הגראפיקה.

"העברת PLM לענן מהווה צעד ענק בהחזרת החופש ללקוחותינו, יחד עם העוצמה והגמישות להן הם מייחלים. AWS אפשרה זאת הודות לאיכות תשתית הענן הגלובלית האמינה, הסקלאבילית והחסכונית של אמזון", אמר ברנאר שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לצרפת

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים