ארה"ב: אפל מבקשת לאסור את השיווק של 4 מכשירים של סמסונג

בבקשה שהוגשה לבית משפט בקליפורניה מבקשת אפל לאסור על סמסונג לייצר, לשווק ולייבא את מכשירי הטלפון החכמים Galaxy S 4G, Infuse 4G ו-Droid Charge, וכן את מחשב הלוח Galaxy Tab 10.1 ● לטענת אפל יש במכשירים אלה משום הפרה של זכויותיה בפטנטים ● בתגובה דחתה סמסונג את הטענות של אפל וציינה כי "אנו בסמסונג מאמינים שאין בסיס חוקי לבקשה של אפל"

המאבק המשפטי בין החברות אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) עולה מדרגה: אפל הגישה ביום ו' בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על סמסונג לשווק ארבעה דגמים חדשים של מכשירים סלולריים בארצות הברית. הבקשה הוגשה לבית המשפט של המחוז הצפוני בקליפורניה.

בבקשה מבקשת אפל לאסור על סמסונג לייצר, לשווק ולייבא את מכשירי הטלפון החכמים Galaxy S 4G ,Infuse 4G ו-Droid Charge, וכן את מחשב הלוח Galaxy Tab 10.1. לטענת אפל יש במכשירים אלה משום הפרה של זכויותיה בפטנטים.

"צו המניעה הזמני נחוץ לא רק כדי להגן על זכויותיה של אפל, אלא גם כדי לשמור על אינטרסים ציבוריים", נכתב בבקשה של אפל. "מאחר ואפל הוכיחה כי טענותיה יתקבלו בסבירות גבוהה, יש למנוע מסמסונג את האפשרות להפר את זכויותיה של אפל בפטנטים כדי לשמור על האינטרסים של הציבור".

אפל ציינה כי היא מגבילה את הבקשה כך שתתייחס רק לארבעה המכשירים שצוינו, ולא למכשירי Galaxy S 2 ו-Galaxy Tab 8.9 שעדיין לא הושקו. ובכל זאת, ציינה החברה כי היא "שומרת לעצמה את הזכות לבקש צו מניעה זמני גם ביחס לשני מוצרים אלה ברגע שהשקתם תהיה קרובה".

בתגובה דחתה סמסונג את הטענות של אפל וציינה כי "אנו בסמסונג מאמינים שאין בסיס חוקי לבקשה של אפל. נוסיף לשרת את לקוחותינו והמכירה של מוצרי סמסונג תימשך כרגיל. חברת סמסונג תוסיף להגן בפועל על הקניין הרוחני שלה כדי להבטיח שהחדשנות והצמיחה יימשכו".

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת אפל ביחס לבקשה שהוגשה לבית המשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים