נוקיה מכרה את עסקי המסרים שלה לסינכרוניקה תמורת 25 מיליון דולרים
באמצעות הרכישה, סינכרוניקה משיגה חוזים עם 10 מפעילות בצפון אמריקה, בהן ארבע המפעילות הגדולות בארה"ב ● בעקבות הרכישה, יעברו גם 250 מעובדי נוקיה לסינכרוניקה
נוקיה (Nokia) ממשיכה ולהשיל מעצמה נושאים עסקיים בתהליך השינוי האסטרטגי לצמצום החזיתות העסקיות שבהן היא פועלת. הצעד האחרון שלה הוא מכירת עסקי המסרים שלה לחברת סינכרוניקה (Synchronica). לפי הדיווחים, ההערכות הן כי העסקה הסתכמה ב-25 מיליון דולרים, למרות שלא נחשפו פרטים ותנאים נוספים של המכירה.
הפלטפורמה של נוקיה אפשרה למפעילות בצפון אמריקה למכור ללקוחותיהם שירותים של תאי דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים.
באמצעות הרכישה, סינכרוניקה משיגה חוזים עם 10 מפעילות בצפון אמריקה, בהן ארבע המפעילות הגדולות בארה"ב. יותר מ-6 מיליון לקוחות קצה משתמשים בשירותי האי-מייל והמסרים המיידיים המבוססים על הפלטפורמה של נוקיה.
בעקבות הרכישה, יעברו גם 250 מעובדי נוקיה לסינכרוניקה.
תגובות
(0)