AMD השיקה מעבדים חדשים למחשבים שולחניים

המעבדים החדשים הם ה-A8-3850, שפועל במהירות של 2.9 ג'יגה-הרץ, וה-A6-3650, שפועל במהירות של 2.6 ג'יגה-הרץ ● המעבדים, השייכים למשפחת מעבדי ה-Llano של החברה, אמורים להתחרות ישירות במעבדי ה-Sandy Bridge של אינטל

AMD, יצרנית המעבדים השנייה בגודלה בעולם, השיקה השבוע שני מעבדים ראשונים בסדרת ה-Fusion, המיועדים למחשבים שולחניים. המעבדים, השייכים למשפחת מעבדי ה-Llano של החברה, אמורים להתחרות ישירות במעבדי ה-Sandy Bridge של אינטל (Intel), ולכן המארז שלהם כולל בתוכו גם שבב גרפי שיכול לשמש, בתוכניות מסוימות, כעזר לביצוע פעולות חישוב.

המעבדים החדשים הם ה-A8-3850, שפועל במהירות של 2.9 ג'יגה-הרץ, וה-A6-3650, שפועל במהירות של 2.6 ג'יגה-הרץ. שני המעבדים משלבים ארבע ליבות x86 עם שבב גרפי של AMD שתומך ב-DirectX 11 וכולל כ-400 ליבות Radeon. המעבדים מיוצרים בליטוגרפיה של 32 ננו-מטר, בה משתמשת החברה לראשונה עבור מעבדים שולחניים. הם מציעים בנוסף תהליך פנימי ייעודי לעיבוד וידיאו באיכות גבוהה, שאמור לאפשר תצוגה חלקה של סרטי HD.

חברת AMD מייעדת את שני המעבדים לבניית מחשבים המיועדים למיינסטרים, כשהא ציינה בהכרזה שמחיר המחשבים שיהיו מבוססים על Llano צריך לנוע בין 400 ל-600 דולרים.

AMD

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים