בעקבות השקת +Google: גוגל משנה את העיצוב של רוב הכלים שלה

מי שכבר מנוי לשירות החדש של גוגל יכול לראות בחלק מהאתרים האחרים של החברה שינוי בפס הכלים שמציג, בין השאר, כפתור ממוספר שמראה את מספר ההודעות האחרונות שהתקבלו בחשבון של המשתמש, ולחיצה עליו גם מציגה את רשימת ההודעות ● גוגל שינתה גם את המראה של השירותים האחרים שלה כך שיתאימו מבחינת ערכת צבעים, כפתורים וגופנים לאתר השירות החדש

לאחר השקת +Google, השירות החברתי החדש של גוגל (Google), שמיועד להתחרות בפייסבוק (Facebook), מובילה גוגל מהלך נוסף שמטרתו לחזק את הקשרים בין שאר הכלים שהיא מציעה לשירות החדש.

כך, לדוגמה, מי שכבר מנוי לשירות יכול לראות בחלק מהאתרים האחרים של החברה שינוי בפס הכלים שמציג, בין השאר, כפתור ממוספר שמראה את מספר ההודעות האחרונות שהתקבלו בשירות בחשבון של המשתמש, ולחיצה עליו גם מציגה את רשימת ההודעות. בנוסף, לחיצה על כפתור פרופיל המשתמש מציגה תפריט חדש שמכיל את האפשרות Circles, שלחיצה עליו מעבירה מיידית את המשתמש לחשבון שלו ב-+Google, אל עמוד המעגלים.

אבל השינוי הוא גם ויזואלי, כשגוגל משנה את מראה השירותים שלה כך שיתאימו מבחינת ערכת צבעים ואפילו כפתורים וגופנים, לאתר השירות החדש. ניתן לראות זאת באתר החיפוש הראשי של החברה, בכתובת Google.com, בדמות כפתור חיפוש גדול וצבעוני יותר. הדבר בא לידי ביטוי בולט יותר בשינויים שמבוצעים בשירות הדואר ג'י-מייל (Gmail): מעבר לצבעים החדשים, כפתור כתיבת המייל הוגדל בצורה משמעותית וקיבל צבע כתום, שורת החיפוש בדואר הוגדלה כך שהיא שווה בגודלה לתיבת החיפוש ב-Google.com, הוגדל הריווח בין השורות בתפריט הראשי כך שהוא קריא וברור יותר, וחלק מהאפשרויות שהוצגו במלל קיבלו צלמיות חדשות.

שינויים דומים ניתן למצוא בלוח השנה: העיצוב הכללי דומה לזה של אתר החיפוש, עם תיבת החיפוש הארוכה וכפתור החיפוש בצבע תכלת, ריווח גדול יותר בין השורות, כפתור יצירת אירוע גדול בצבע כתום ועוד.

"זהו חלק ממאמץ נרחב של גוגל להביא למשתמשים חוויית שימוש ממוקדת, אלסטית וחסרת מאמץ, לאורך ולרוחב כל המוצרים שלנו", נכתב בבלוג הרשמי של גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים