מיקרוסופט מציגה: מתחם Facebook חדש לשותפים בישראל
המתחם מציע לשותפים מידע מקצועי, גישה למרכז התמיכה, כלים לעידוד הקשר העסקי בין שותפים - ואפילו אפליקציה חווייתית שמשלבת ידע מקצועי ומשחק חוויתי
מיקרוסופט ישראל השיקה מתחם Facebook ייעודי לשותפים מקומיים, כערוץ נוסף לתקשורת בין החברה לבין קהילת השותפים המפותחת בארץ. המתחם מכיל שפע של מידע רלוונטי לשותפים: החל ממענה על שאלות מקצועיות והפנייה לחומרים טכניים, למחקרים ולמאמרים; דרך עדכונים על מבצעים והטבות; עבור במידע אודות קורסים, הדרכות ואירועים; ועד כלים לטיפוח הקשר הישיר בין מיקרוסופט לשותפים וחיזוק ה-Networking העסקי בתוך קהילת השותפים. עוד כולל המתחם את מרכז הקשר לשותף – נקודת מוצא אחת לכל ערוצי התמיכה של החברה. לצד אלו, יעודכן המתחם באופן שוטף בתמונות ובסרטוני וידאו, בין אם מאירועי שותפים בארץ ובין אם חומרים המגיעים מחו"ל.
"שמנו לנו כמטרה ליצור כמה שיותר ערוצים, שיאפשרו לנו לטפח קשר מתמיד, אינטראקטיבי ואישי ככל שניתן עם שותפינו בארץ. מתחם ה-Facebook הייעודי צפוי להוות כלי משמעותי במאמצים הללו", אומרת רוני דביר, מנהלת אסטרטגיה ותכניות שותפים במיקרוסופט ישראל.
"בין הכלים והתכנים המקצועיים, שזורים גם תכנים 'רכים', שמתאימים לרוח הרשת החברתית. למשל, החברים במתחם יכולים ליהנות מאפליקציה תחרותית, שמשלבת ידע מקצועי ומשחק חוויתי. המשחק כולל משימות מגוונות, בהן צוברים השותפים נקודות ומטבעות – אותן ניתן להמיר לפרסים ממשיים כגון: קריאת תמיכה ללא תשלום, מצלמות אינטרנט וכן הלאה".
המתחם פתוח לציבור שותפי מיקרוסופט בישראל בקישור זה.