טלדור החלה בהטמעת פתרונות CRM של אורקל במנורה מבטחים; ההיקף: מיליוני שקלים

תהליך ההטמעה של מערכת CRM Siebel של אורקל במערך מוקדי השירות של מנורה מבטחים החל לפני חודש, והשלב הראשון שלו עתיד להסתיים בסוף שנת 2011 ● המערכת המוטמעת תחליף את מערכת ה-CRM הקיימת, של תפן סופט ● יהודה גרוסמן, מנמ"ר מנורה מבטחים: "הפרויקט ישדרג באופן משמעותי את השירות שמנורה מבטחים תיתן לסוכניה וללקוחותיה"

טלדור החלה בהטמעת פתרונות CRM של אורקל (Oracle) במנורה מבטחים. תהליך ההטמעה של מערכת CRM Siebel של אורקל במערך מוקדי השירות של מנורה מבטחים החל לפני חודש, והשלב הראשון שלו עתיד להסתיים בסוף שנת 2011. המערכת המוטמעת תחליף את מערכת CRM הקיימת והישנה, של תפן סופט, חברה ישראלית שנרכשה על ידי מרקורי, שבעצמה נרכשה על ידי HP. היקף הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

המערכת השניה המוטמעת היא  Siebel UCM (ר"ת Unified Customer Management), שהוא פתרון ה-MDM (ר"ת Master Data Management) של אורקל לעולם הלקוחות. ההטמעה של פתרון ה-MDM החלה בימים אלה ותסתיים בעוד כמה חודשים. פתרון זה יאפשר למנורה מבטחים לבנות את מאגר המבוטחים המרכזי בחברה, עם יכולות הטיוב, הקונסולידציה וההפצה. שילוב שני הפתרונות יאפשר למנורה מבטחים לבנות מאגר מבוטחים מרכזי, אחיד ומטויב כבסיס הכרחי לניהול הקשרים עם הלקוחות במגוון ערוצי תקשורת. מאגר המבוטחים המרכזי יספק מידע באמצעות ממשקים למערכות IT אחרות, ויספק תמונה מלאה ואמינה על נתוני המבוטח בכל אינטראקציה בין הלקוח לחברה.

יהודה גרוסמן, מנמ"ר מנורה מבטחים, אמר כי "בחרנו ב-Siebel CRM, בין השאר בשל המודולים המוכנים לתעשיית הביטוח, דבר שיקצר משמעותית את הפרויקט. זאת, לצד השילוב הטבעי עם פתרון ה-UCM. יישום הפרויקטים ישדרג באופן משמעותי את השירות שמנורה מבטחים תיתן לסוכניה וללקוחותיה. הרעיון מאחורי הפרויקט הוא לשים את המבוטח במרכז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים