מייק סקסטון, טיבקו העולמית: "השוק הישראלי אסטרטגי עברונו ויניב צמיחה גבוהה בשנים הקרובות"

"החברה מתעתדת להשקיע גם השנה משאבים נוספים בשוק הישראלי, דרך יעל תוכנה, ותיתן דגש לפיתרונות בתחום הטלקום, כמו גם בתחומים נוספים", אמר סקסטון - מנהל בכיר בטיבקו העולמית, בראיון לאנשים ומחשבים ● "הלקוחות הישראלים מאוד מתקדמים בניצול היכולות של מוצרי טיבקו", קבע

04/07/2011 16:56

"טיבקו (TIBCO) רואה את השוק הישראלי כשוק אסטרטגי, שיניב צמיחה גבוהה בשנים הקרובות", אמר מייק סקסטון, מנהל בכיר בטיבקו העולמית. לדבריו, "השילוב של היי-טק וחברות בינלאומיות, מאפשר פריסה של מוצרי טיבקו בחברות אטרקטיביות ובעלות נציגויות בכל העולם. החברה מתעתדת להשקיע גם השנה משאבים נוספים בשוק הישראלי, דרך יעל תוכנה, ותיתן דגש לפיתרונות בתחום הטלקום, כמו גם בתחומים נוספים".

סקסטון ערך ביקור בישראל בשבוע שעבר, במסגרתו נפגש עם חברות מובילות בשוק הישראלי ועם הלקוחות המקומיים של טיבקו, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת יעל מזה עשר שנים. אחת הפגישות שערך סקסטון היתה עם מערכת אנשים ומחשבים, אליה הצטרפו גם ג'יימס סטיוארט – מנהל מכירות בכיר בטיבקו, נתי אברהמי – מנכ"ל קבוצת יעל, עמית דובר – סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעל ושי גנות – מנהל אגף Business Processes ביעל תוכנה.

כיצד השוק הישראלי מקבל את מוצרי טיבקו?
"השוק מגיב באהדה ואנו רואים גידול משמעותי בהשקעה של החברות הגדולות בתשתיות אינטגרציה ופיתרונות משלימים, כמו BPM ו-CEP. בשנים האחרונות מנצלים ארגונים בארץ את יכולות הפיתוח המהירות של טיבקו לקשר מערכות ולהניע תהליכים ארגונים. פתרונות אלה מאפשרים למערכות המידע הארגוניות להפסיק להיות צוואר בקבוק בארגון ולתת מענה לשינויים בזמן אפסי".

ג'יימס סטיוארט - מנהל מכירות בכיר בטיבקו. צילום: פלי הנמרמהן הציפיות שלך מהשוק הישראלי בשנה הקרובה?
"השוק הישראלי התבגר ומבין את היתרונות הטמונים במוצרים אלה. לכן, אנו צופים שעוד ארגונים – גדולים וקטנים – ירכשו או ירחיבו את השימוש בטיבקו לטובת פיתוח והרחבה שלהם. בנוסף, אנו רואים שארגונים נכנסים לפיתרונות מבוססי טיבקו כמו Fulfillment, MDM ו-BPM".

כיצד טיבקו תופסת את השוק הישראלי?
"לקבוצת יעל ניסיון רב שנים והיכרות עמוקה עם השוק הישראלי ולכן השותפות ביננו מצליחה – וכבר הוכיחה את עצמה רבות. במהלך השנים השקנו יחד פרויקטים רבים ושונים בתחומי האינטגרציה, ה-SOA, ה-BPM, ה-Messaging ועוד".

מהו החזון הטכנולוגי של טיבקו לשנה הקרובה?
"החזון של טיבקו בשנה הקרובה הוא 'Two Second Advantage', כלומר שהמוצרים של החברה מיועדים לתת יתרון של שתי שניות לארגון באמצעות קבלת המידע הנכון שיגיע בזמן הנכון לאנשים הנכונים. יתרון שתי השניות מאפשר לארגונים להגיב לפני שקורים אירועים – ולא אחרי.

לדוגמה: אם מישהו מתקשר והשיחה מתנתקת שלוש פעמים, מיד יתקשר אליו נציג שירות להגיד לו שיש בעיה ברשת, לפני שהלקוח יתקשר בעצמו.

דוגמה נוספת: מישהו מגיע למטוס ולפני העליה מקבל SMS שהמזוודה שלו לא עלתה על המטוס ויש לו אופציה לרדת ולעלות לטיסה הבאה או לעלות על הטיסה הנוכחית ושהמזוודה תגיע בטיסה אחרי. במקרים אלה, הצליח הארגון למנוע אי נעימויות ונתן ללקוחותיו את כל המידע, על מנת למנוע חוסר שביעות רצון שעלול להוביל לנטישת לקוחות.

בנוסף, החברה מציעה טכנולוגיה של ניהול כל המידע הארגוני הנמצא בזיכרון. כמויות המידע הולכות וגדלות, ואנחנו מאמינים שאין אפשרות לפנות לבסיסי הנתונים כל הזמן, בגלל הגודל והמהירות. טיבקו מציעה כבר היום טכנולוגיה אשר נותנת ניהול מהיר וחכם של כמויות עצומות של מידע בזיכרון המאפשרות לארגון גישה מהירה ונוחה למידע".

מימין: שי גנות - מנהל אגף Business Processes ביעל תוכנה, ג'יימס סטיוארט - מנהל מכירות בכיר בטיבקו, נתי אברהמי - מנכ"ל קבוצת יעל, עמית דובר - סמנכ"ל פתרונות תוכנה ביעל ומייק סקסטון - מנהל בכיר בטיבקו העולמית. צילום: פלי הנמר

מה מייחד את הלקוחות הישראליים?
"הלקוחות הישראליים הם לקוחות מאתגרים, בגלל הדרישות הגבוהות שלהם מצד אחד ורמת השירות הנדרשת, מצד שני. בנוסף, הם מאוד מתקדמים בניצול היכולות של מוצרי טיבקו. בעזרת מומחי טיבקו של יעל תוכנה, הלקוחות הישראלים שלנו מנצלים עד קצה גבול היכולת את אפשרויות הפיתוח וההטמעה הטמונות במוצרים אלה. חלק מהפיתוחים המיוחדים שפותחו בישראל, 'שוכפלו' עבור חברות מקבילות בעולם בהן טיבקו העולמית מטמיעה מערכות".

מהן המסקנות שלך מהביקור כאן?
"הביקור הציג בפנינו את כמות הלקוחות הגדולים בארץ שמשתמשים במוצרי טיבקו. הנהלת טיבקו רואה בשוק הישראלי פוטנציאל גדול להתרחבות ואפשרויות רבות למכירת מוצרי טיבקו. ההנהלה התרשמה במיוחד מיכולות היישום של יעל תוכנה וראתה שבשוק מאוד מעריכים ומכבדים אותה.

בחודשים הקרובים תשקיע הנהלת טיבקו מאמצים גדולים להכשיר את מהנדסי יעל בפיתרונות החדשים של החברה, אשר נוספו לסל מוצרי טיבקו כתוצאה מרכישות אחרונות.

אני קורא למשתמשי טיבקו בישראל להשתתף בכנס TUCON השנתי למשתמשי טיבקו בעולם. הכנס, שנחשב לאחד החשובים בעולם ה-IT, יתקיים השנה ב-27-29 בספטמבר ב-ARIA Resort & Casino בלאס וגאס וישתתפו בו נציגים מ-40 מדינות שונות בשלושה ימים מלאים של למידה, נטוורקינג ושיתוף פעולה עם מנהלים מובילים מתעשיות שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים