תוכן שיווקי

דדי דבורסקי, סגן נשיא נס ישראל ומנהל קבוצת NessPRO: "אנו מייצגים כיום למעלה מ-30 חברות ישראליות וזרות"

04/07/2011 17:32

בתחילת אפריל השנה רכשה חברת אדוונטק את הפעילות בספרד ואיטליה של NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות, תמורת  6.75 מיליון. NessPRO ישראל, בניהולו של דדי דבורסקי, ממשיכה לפעול בישראל כפי שעשתה זאת למעלה מ-30 שנה. "NessPRO ישראל מייצגת כיום למעלה מ-30 חברות תוכנה, ישראליות וזרות, והיא ממשיכה להגדיל את עסקיה במלוא הקצב", אומר דבורסקי. "הפעילות בספרד ואיטליה היתה פעילות נפרדת ואין למכירתן שום השפעה על הפעילות של NessPRO בישראל". בחודש נובמבר הקרוב תקיים NessPRO כנס לקוחות ובכירים, שבו יבואו לידי ביטוי הישגיה של הקבוצה.

NessPRO הפכה למותג בשוק הישראלי. בנוסף למכירת המוצרים שהיא מייצגת, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. NessPRO מספקת מיגוון רחב של פתרונות מיחשוב למאות חברות וארגונים, כאשר ההיצע נע מתשתיות ועד פתרונות עיסקיים תוך מתן מענה לצרכים הדינמיים של עולם המיחשוב. בין החברות שמוצרים מתוצרתן משווקים על ידי NessPRO ניתן למצוא את CA ,Microsoft, Sybase, Sterling Commerce, EMC Documentum, Activbase Syncsort, Correlsense ,Aternity וחברות נוספות,

דבורסקי, נחשב לאחד המנהלים הוותיקים והמוערכים ביותר בתעשייה.הוא מלווה את תחום המוצרים בנס מיום הקמתה, לשם הגיע עם קבוצת הוותיקים מטכם, אחת משש חברות התוכנה שנרכשו ע"י נס ב-1999 והיוו את הבסיס להקמתה. בטכם ניהל דבורסקי את תחום המוצרים והטכנולוגיות, שהמשיך את פעילותו בנס בניהולו של דבורסקי, וב-2003 הפך ל-NessPRO.דבורסקי נמנה על קבוצה איכותית של אנשים, הפועלים בשדרה הניהולית של ענף התקשוב מזה כשלושים שנה.

מהם מנועי הצמיחה של NessPRO?
"מנוע הצמיחה המרכזי הוא ללא ספק תחום ניהול התוכן שהולך ותופס תאוצה. אנו מייצגים בישראל את משפחת מוצרי ניהול התוכן Documentum מתוצרת EMC, ומהווים שחקן דומיננטי בשוק זה. לאחרונה  התעורר שוק זה ומאופיין במכרזים רבים שגולת הכותרת שלהם הוא המכרז הממשלתי הגדול בנושא סביבת עבודה רוחבית (ס.ע.ר), שנחשב לאחר המכרזים האסטרטגים החשובים בתחום ניהול התוכן הארגוני (ECM). באחרונה זכינו במספר מכרזים בתחום ה-ECM. רק לאחרונה זכינו במכרז מאד אסטרטגי במקורות. בכל המכרזים אנו מתמודדים מול מתחרים כמו IFN, OpenText ופתרונות של מיקרוסופט".

איזה פעילות יש לכם בתחום ניהול החוקה העסקית (Business Rules)?
"יש לנו מוצר מוביל בתחום זה – Blaze Advisor – המאפשר למשתמש העסקי לבקר, לתחזק ולפתח מערכת קבלת החלטות  המבוססת על לוגיקה עסקית. הדבר נעשה בצורה מהירה, יעילה וחסכונית, וכך הוא מונע את הפיכת מערך המיחשוב הארגוני לצוואר הבקבוק בתהליך קבלת ההחלטות. מדובר במוצר המהיר בעולם לקבלה וניהול של החלטות עסקיות המסוגל לעבד נפח גדול ביותר של נתונים ולבצע חישובים מורכבים בזמן אמת בתוך חלקיקי שניות. בנושא זה יש לנו כבר מספר לקוחות מרכזיים כמו בנק הפועלים, לאומי קארד, אמדוקס ובסוף 2010 זכינו במכרז אסטרטגי בביטוח הלאומי.

נושאים נוספים בהם בחרנו להתמקד השנה הם תחום ה-Mobile בו אנו שותפים אסטרטגיים של חברת SAP, עם פתרון של חברת Sybase, וכבר יש לנו היום לקוחות והזדמנויות רבות בהמשך. רק לאחרונה עלה לאויר פתרון ה-mobile של סייביס בסביבת SAP לאחר פרוייקט מאד מוצלח במקורות. תחום נוסף הינו מוצרים אשר חוסכים ומייעלים את עבודת הלקוחות, מראים ROI מיידי ותוך כדי כך גם מסייעים לשמור על איכות הסביבה, כגון  מוצרים החוסכים נייר ודיו במדפסות, ומוצר החוסך בחשמל בהפעלת רשתות מחשבים ארגוניות".
ספר קצת על  הפעילות עם שותפים עסקיים .
"אני מאמין גדול בעבודה עם שותפים. NessPRO עצמה שותפה עסקית בכירה של מיקרוסופט, SAP ו-CA. בנוסף אנו מוכרים מוצרים בעזרת שותפים. אנחנו מייצגים כ-30 חברות עם מוצרים שונים. לא פעם ולא פעמיים החברות שאנו מייצגים נמכרות או נרכשות על  ידי חברות אחרות שאנו מייצגים (ראה מקרה SAP ו-Sybase). היו לנו נציגויות שנרכשו על ידי CA במיליארדי דולרים, מה שמוכיח שיש לנו את היכולת והידע לזהות ולבחור את החברות  האיכותיות ביותר בשוק".

כיצד אתם עוזרים לחברות צעירות להתפתח?
"אנחנו מאוד מטפחים חברות ישראליות, חברות הזנק וחברות בתחילת דרכן. באמצעות השותפות איתנו  מצליחות חברות אלו להיכנס לארגונים הגדולים, ולהגיע אל המנמ"רים החשובים, דבר שהוא מאוד חשוב בשבילם. זהו אחד הדברים שאני מאוד נהנה לעשות ויש  בזה לא מעט סיפוק. רק בימים האחרונים חתמנו הסכם נציגות חדש עם חברת Neebula המצטרפת לעוד למעלה מ-10 חברות דומות".

כמה עובדים אתה מעסיק ומה פרופיל העובדים שלך?
"NessPRO ישראל מעסיקה כיום כ-130 עובדים. המעניין הוא שיש קבוצה  לא קטנה של עובדים בעלי ותק של יותר מ-20 שנה שהולכים איתנו. זה לא טריוויאלי בענף שלנו, לרובם היו אפשרויות בחירה במשך כל השנים והעובדה שהם בחרו בנו אומרת הרבה מאוד.  מעבר לפן האנושי ומערכת יחסים חמה, עובדים ותיקים משמעותם יחס הדוק מאד וישיר עם הלקוחות. הם  מכירים אותם, עובדים איתם שנים והשירות שהם נותנים הוא  כנראה אחד מסודות ההצלחה שלנו. לקבוצה זו אנו מחברים כוחות רעננים ומצטיינים של עובדים עם מומחיות בכל ענפי המיחשוב המודרניים".

אירועים קרובים