טריגרפלוס הישראלית הטמיעה מערכת שליטה ובקרה ברשת חנויות פוט לוקר; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת, Event24x7, תבצע ניהול, ניטור ובקרה למרכזי המיחשוב של הרשת, שפזורים בעולם ● בטווח הארוך, ובהדרגה, בכוונת צוות ה-IT של פוט לוקר להחליף עם המערכת שהוטמעה פעילויות שליטה ובקרה שכיום נערכות במערכות שו"ב אחרות ● באחרונה התקיימו הטמעות נקודתיות של המערכת לבחינת היתכנות וביצועים שלה והיא תעלה באופן מלא בחודשים הקרובים

טריגרפלוס הישראלית הטמיעה את מערכת השליטה והבקרה פרי פיתוחה ברשת הענק האמריקנית פוט לוקר (Foot Locker). היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

פוט לוקר היא הבעלים של רשת חנויות בינלאומיות למכירת ציוד ספורט, ביגוד והנעלת ספורט. לרשת כ-4,000 סניפים הפזורים בארצות הברית, קנדה, אירופה ואוסטרליה.

המערכת, Event24x7, תבצע ניהול, ניטור ובקרה למרכזי המיחשוב של הרשת, שפזורים בעולם. פרויקט ההטמעה בוצע במשותף על ידי אנשי ה-IT של פוט לוקר ואנשי טריגרפלוס. בטווח הארוך, ובהדרגה, בכוונת צוות ה-IT של פוט לוקר להחליף עם המערכת שהוטמעה פעילויות שו"ב שכיום נערכות במערכות שו"ב אחרות.

בחודשים האחרונים התקיימו הטמעות נקודתיות של המערכת לבחינת היתכנות וביצועים שלה. המערכת תעלה באופן מלא בחודשים הקרובים. היא תשמש עשרות מנהלי תשתיות ומנהלי IT ברשת, ותנטר פעילות מול אלפי חנויות ויישומים.

הטמעת המערכת בוצעה לאחר שבמערך ה-IT של פוט לוקר נתגלה צורך לשפר ולהרחיב את יכולות הניטור והבקרה לרכיבי המיחשוב הפרוסים בסניפים ברחבי העולם. אנשי ה-IT של הרשת חיפשו מערכת אחת שמעבר לניטור ה-IT הקיים תבצע ניהול וניטור לתהליכים עסקיים.

Event24x7 כוללת בתוכה מודול דיווח לטיפול במקרי הסלמה. היא עונה על צרכים נוספים של פוט לוקר – בדיקת זמינות אתר האינטרנט ובחינת תהליכי הרכישה המתבצעים באמצעותו. כמו כן, קיים בה מודול של חווית משתמש המדמה את פעילות המשתמשים באתר ומאפשר לעקוב, לבדוק ולתזמן תהליך רכישה מלא.

הנהלת יחידת המחשב המרכזית של פוט לוקר בחנה כמה מוצרים לתחום במשך כמה חודשים ובחרה במערכת Event24X7 לאחר שמצאה, כי היא עונה לדרישות שלה. מהרשת נמסר, כי "המערכת קלה ליישום ולתפעול שוטף ואת מירב העבודה ביצעו אנשי פוט לוקר לאחר תדרוך קצר".

לדברי קרן זבידה, מנהלת מכירות ופיתוח עסקי בטריגרפלוס, "אנשי פוט לוקר ביצעו תהליך בחינה מעמיק ומקצועי של כמה כלים מובילים בעולם".

יצוין, כי בין יתר לקוחות החברה נמנים התעשייה האווירית, שירותי כיבוי והצלה ואלתא מערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים