תוכן שיווקי

לקראת אירוע BCP | באמצעות הפתרונות של NetApp גם תקבלו ROI גבוה יותר וגם תוכלו לישון בשקט

שיחה עם טל מירון, מנהל שירותי אנטרפרייז ב-NetApp

05/07/2011 13:22

מה מניע ארגונים להשקעה בפתרונות המשכיות עסקית?
"ארגונים משקיעים בפתרונות המשכיות עסקית כדי להמשיך ולשרוד – חוקית ועסקית. אם פעם הזמינות היתה חשובה במשך ימי העסקים, היום אנו חיים בעידן שכולם רוצים את מבוקשם עכשיו ומיד. ברוב המקרים אובדן הזמינות משמעו אובדן הכנסה, אי עמידה ביעדי הארגון,  וברוב המקרים אף עבירה על החוק.

אילו פתרונות מציעה NetApp להמשכיות עסקית?
ל-NetApp מגוון פתרונות, לכל המתארים ותחת מערכת ניהול אחת אחודה: הלקוחות שלנו נדרשים להתמודד עם אוסף שלם של דרישות להמשכיות עסקית כבר מהרמה הבסיסית ביותר – שחזור קובץ בודד. תארו לכם שהקובץ שהכינו במחלקת הכספים לישיבת הנהלה נמחק בטעות או קובץ קוד של איש פיתוח פתאום נתקע, בשיטות המסורתיות ידרש שחזור מאמצעי גיבוי שבכלל לא בטוח שהספיקו לגבות את המידע הזה, ואם כן, משך השחזור יהיה יחסית ארוך, מחלקת הכספים תפספס את הישיבה, וה"הברקה" של איש הפיתוח תעלם…אנחנו מאפשרים גיבוי מיידי מקומי ושחזור מיידי אפילו ע"י משתמשי הקצה. יש לנו לקוחות שיכולת השחזור הזו  הינה כלי בידי משתמשי הקצה. יכולת השחזור הזו כבר מזמן נחלת משמרת ה-HELPDESK ואיש אינו מטריד את מנהל התשתית או האחסון בבעיות שכאלו.

דרישה נוספת היא לאפשר גיבוי מידע למערכת נוספת באתר או לאתר אחר (או שניהם), בדרך המסורתית ידרש כאן אוסף של יכולות ותשתיות צד שלישי לטובת ניהול, קטלוג גיבוי ושחזור המערכות, לכל אלו תדרש תשתית ייעודית וכמובן רישוי נוסף. נוסיף לסיבוכיות את הצורך לאפשר חלון גיבוי מתאים ואנו כבר בבעיה, היום שהזמינות נדרשת להיות מירבית וכמות המידע שנדרש לשמור היא עצומה השיטה הזו כבר לא תופסת. NetApp מאפשרת שמערך האחסון ידאג לכל, לסנכרן בין מספר מערכות, באותו אתר, באתר הגיבוי ואפילו בשניהם במקביל. המערכות כלל אינן נדרשות להיות זהות בדגמים ובנפחים, אין צורך בחלונות גיבוי, המעבר ממערכת אחת לשניה מיידי והניהול של כל התהליך מתבצע ממערכת ניהול אחת שלנו ובאותה שיטה לכל הפרוטוקולים. האינטגרציה שלנו לכלי הניהול של התשתיות המובילות בעולם הוירטואליזציה היא כזו טובה, שתשתית הניהול שלהן מכילה כבר את השליטה הנדרשת על מערך האחסון של NetApp.

נט-אפיש לנו מענה מצויין לדרישות RPO ו-RTO של הלקוחות שלנו, ולא אחת הם מופתעים מהקלות שבה האנו עומדים בדרישות ואף מכך שהם יכולים להשיג המשכיות מיידית כחלק מובנה במוצרים שלנו מבלי שכוונו לכך בתחילה וללא "קנס" בתקציב.

איך פתרונות אלה בתחום האחסון מסייעים לארגונים בהמשכיות העסקית ולמה כדאי לבחור ב- NetApp?
"כפי שציינתי ל- NetApp יש פתרון אחוד וכולל. אם נוסיף את ליכולות שמניתי את יכולות היעילות שאנו מציגים בעולם האחסון, הרי שאנו חוסכים לארגונים בהם מותקנות המערכות שלנו כסף, וזה שם המשחק בסופו של דבר, באמצעות תשתית האחסון האחודה שלנו, אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לעבוד בכל פרוטוקול, לגדול לאורך ולרוחב ללא מיגרציות למשפחות מוצר אחרות. או להזדדקק למערכות גיבוי או זמינות נוספות. היכולת ליצור עותקים וירטואליים של המידע שגובה באתר, חוסכת ללקוחות שלנו עד 95% מההוצאות בהקמת סביבות פיתוח ובדיקות והם מרוויחים "על הדרך" בדיקת גיבויים מיידית בכל עת. כלל המערכת והיכולות מנוהלות באופן אחוד ע"י תשתית הניהול NetApp OnCommand אותה ניתן לקשר בפשטות למערכות הניהול הקיימות אצל הלקוחות".

אירועים קרובים