תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | BMC ומטריקס יחשפו כלים חדשים לניהול מחזור החיים של הענן

יכולות ניהול עננים היברידיים משלבות בין ניהול שירות, אוטומציה ותשתיות וירטואליות על מנת להקים ענני מחשוב ליישומים עסקיים קריטיים ● בעקבות כנס ניהול ענן ואוטומאציה

05/07/2011 13:34

החברות  BMC Software ומטריקס חשפו בכנס ניהול ענן ואוטומאציה שורה של חידושים והרחבות משמעותיות לסל מוצריה לניהול סביבת הענן. אלה יאפשרו לארגונים, לגופים ציבוריים ולספקי שירותים לבנות ולנהל שירותי ענן גמישים בסביבות ענני מחשוב ציבוריים, פרטיים והיברידיים. המוצרים החדשים יאפשרו לארגוני IT לתפקד לא רק כספקים בלעדיים של שירותי IT אלא גם כמתווכים בין שירותים פנימיים וחיצוניים, תוך איזון יעיל יותר בין מהירות התגובה של העסק, הביצועים והעלויות.

מוצרי ניהול הענן של BMC הם חלק מפלטפורמת הניהול הדינאמי של שירותים עסקיים (BSM) של החברה, המספקת לארגוני IT יכולות ניהול מאוחד ומשולב של סביבות פיזיות, וירטואליות והיברידיות, תוך צמצום עלויות והתוויית נתיב המתפתח בהדרגה עד לאימוץ טכנולוגיות הענן.

חברת הייעוץ IDC חוזה כי קצב הגידול השנתי הממוצע (CAGR) של השוק העולמי לכלי ניהול למערכות ענן מחשוב בשנים 2010-2015 יעמוד על 45.5%. על פי התחזית הזאת, בשנת 2015 יציבו רוב הארגונים הגדולים, החברות הבינוניות וספקי השירותים דרישה ברורה ליכולות ניהול לענן היברידי, בבואם לבחור את ספק מוצרי ניהול הענן שלהם.

גילית סגל, דירקטורית פיתוח בכירה, BMC: "הדור השני של מערכת ניהול מחזור חיי ענן המחשוב של BMC, ה-CLM (ר"ת Cloud Lifecycle Management), תומך באספקת שירותים מרובי שכבות להקמת סביבות ענן מוכנות ליישומים עסקיים – החל משלב הגדרת הבקשה ועד לסיום השימוש בשירות ובמשאבים שהוזמנו. על מנת למלא את תפקיד המנוע החכם המרכז את פעילות הענן, הציגה BMC לאחרונה את Service Governor, מערכת ניהול שירותי ענן על בסיס כללי מדיניות המוגדרים על ידי הארגון. מערכת חדשה זו ממנפת את כלי האוטומציה וקביעת כללי המדיניות לצורך הזמנת שירותי ענן, קביעת תצורתם וניהולם. היכולות הללו מאפשרות שיפור דרמטי בהקצאת משאבי הענן ובניהול התפעולי, ללא תלות בשאלה האם מדובר בענן פרטי, ציבורי או היברידי".

מערכת ניהול מחזור חיי הענן של BMC מאפשרת למנהלי ה-IT להגדיר ולבצע אוטומטיזציה של שירותי ענן מרובי רמות ומרכיבים, באמצעות יצירת מתווה גמיש לשירותים – Service Blueprints. כך, יכולים משתמשי הקצה ליהנות מגמישות בהגדרת שירותי הענן שלהם – ובה בעת מנהלי ה-IT ממשיכים לשמור בידיהם את השליטה ההדוקה הנדרשת על מנת להריץ את הענן הארגוני באורח יעיל ואפקטיבי. כאשר המשתמשים בוחרים בשירותים הדרושים להם, יודעת המערכת ליישם את השירותים האלה בתהליך אוטומטי במסגרת התשתית הנתונה. היא תומכת בסביבה הטרוגנית ובמגוון רחב של מערכות חומרה, הייפר-ויזור וחלופות ענן ציבורי, ומותירה ללקוחות חופש בחירה מלא בדרך לקבלת החלטות עסקיות.

רשימת השיפורים והתוספות החדשות בקו המוצרים של BMC  כוללת גם מערכת למיפוי מערכות וקשרי תלות בין רכיבים שונים בסביבת המחשוב – ADDM (ר"ת Atrium Discovery and Dependency Mapping), המאפשרת לנתח ולהבין את צורכי הקיבולת וההשפעות העסקיות של פעולת הענן. בתחום תפעול מערכי הענן, מציעה BMC מערכת ניהול ביצועים,BPPM (ר"ת ProactiveNet Performance Management), המסוגלת עתה לנטר גם את הביצועים של שירותי ענן בסביבת הפלטפורמות של אמזון ושל מיקרוסופט Azure.

בתחום האוטומטיזציה של ניהול עומסי עבודה, תומכות מערכות Control-M החדשות של BMC בפתרונות המבוססים על תשתיות VMware בשילוב עם הענן של אמזון, על מנת לאפשר ניהול חסכוני יותר של דרישות קיבולת העיבוד ולהבטיח רמות שירות העונות ללוחות הזמנים המוגדרים לביצוע משימות בענן, ובכלל זה תנועות עסקיות ועיבודי אצווה.

אירועים קרובים