בזק און ליין תטמיע מערכת רב-ערוצית של קוסמוקום במערך הטכנולוגי שלה; ההיקף: 4 מיליון שקלים

המערכת מאפשרת טיפול רב-ערוצי בדרכי הפניות המגוונות של לקוחות, כגון שיחות טלפון, וידיאו, צ'אט, דואר אלקטרוני, הודעות מתא קולי וגלישה משותפת ● את האינטגרציה יבצעו במשותף אנשי ה-IT של בזק און ליין ושל בזק בינלאומי, לצד אנשי קוסמוקום ● הפרויקט החל באחרונה, והשלב הראשון בעלייתו לאוויר צפוי בספטמבר הקרוב

העובדים מתארגנים. בזק און ליין

בזק און ליין, המתפעלת מוקדי שירות לקוחות, תטמיע במערך הטכנולוגי שלה מערכת רב-ערוצית מבוססת ווב של קוסמוקום (CosmoCom). את האינטגרציה יבצעו במשותף אנשי ה-IT של בזק און ליין ושל בזק בינלאומי – שתי חברות בת של בזק, לצד אנשי קוסמוקום. הפרויקט החל באחרונה, והשלב הראשון בעלייתו לאוויר צפוי בספטמבר הקרוב. סיום הפרויקט כולו, שהיקפו הכספי עומד על ארבעה מיליון שקלים, צפוי בפברואר 2012.

מערכת ה-CosmoCall Universe מאפשרת טיפול רב-ערוצי בדרכי הפניות המגוונות של לקוחות, כגון שיחות טלפון, וידיאו, צ'אט, דואר אלקטרוני, הודעות מתא קולי וגלישה משותפת. כמו כן, המערכת מאפשרת הצגת דו"חות היסטוריים והקלטות, כולל מסכים, העברת שיחה בין נציגים עם נתוני לקוח וסביבת נציג מבוססת ווב בעברית. באמצעות המערכת, יכול נציג שירות הלקוחות לנהל את מגוון ערוצי התקשורת מול הלקוח על גבי מסך מרכזי אחד.

לדברי שי כהן, מנמ"ר בזק און ליין, אשר מנהל את פרויקט הטמעת המערכת, "המערכת החדשה מתמודדת עם אתגרים שבעבר לא היו חלק מסל פתרונות של מוקד שירות לקוחות. נספק ללקוחותינו בעזרת המערכת החדשה שירותים נוספים, אשר משפרים את השירות ומעניקים ערך מוסף".

לחברה 750 עמדות ברחבי הארץ וכ-1,100 נציגי שירות. בזק און ליין היא חברת בת של בזק ונמצאת בבעלות מלאה של הקבוצה. בין לקוחותיה נמנים משרד התחבורה, משרד הבריאות, ושירותי בריאות כללית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים