אינטרנט בינת הטמיעה מערכות תקשורת ואבטחת מידע ברשת אפריל; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הקימה אינטרנט בינת רשת תקשורת שמאפשרת קישור של מערך הקופות למערכות סליקה מרכזיות, טלפוניית IP ופתרונות אבטחת מידע ● כמו כן, הוטמע פיירוול של פורטיגייט, שמותקן על גבי הרשת של אינטרנט בינת באופן מרכזי ומגובה

אינטרנט בינת מקבוצת רד בינת סיימה בימים אלה להטמיע מערכות תקשורת ואבטחת מידע ב-34 סניפי רשת חנויות הקוסמטיקה אפריל, הפרוסים בכל הארץ. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחצי שנה, נאמד בחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הקימה אינטרנט בינת תשתית וקווי תקשורת IP אחודה, המבטיחה איכות שירות לטובת טלפוניה, קישור למערכות סליקה, אינטרנט לכלל הרשת ומערך אבטחת מידע רשתי. רשת התקשורת שהוקמה מאפשרת קישור של מערך הקופות למערכות סליקה מרכזיות, טלפוניית IP ופתרונות אבטחת מידע. רשת אפריל תוכל לבצע באמצעות המערכת סליקה מרכזית של הקופות ולהעביר תכני וידיאו בין הסניפים.

בנוסף, הפרויקט הביא לצמצום משמעותי בהוצאות התפעול של החברה, החל מתשתית שמאפשרת ביצוע שיחות טלפון תוך רשתיות בחינם וכלה בעבודה על גבי תשתית אחידה לכל השירותים. מעתה ואילך תספק אינטרנט בינת לרשת אפריל שירות ותמיכה מלאים סביב השעון עבור מערכות האינטרנט.

בהיבט הטכנולוגי הותקנה רשת תקשורת פרטית ברשת, על גבי תשתית ADSL של בזק, עם ציוד תקשורת מידע ונתונים של סיסקו (Cisco). כל הסניפים של אפריל מחוברים באמצעות ה-ADSL לרשת התקשורת של אינטרנט בינת, והתשתית הזו מאפשרת לאפריל לקבל רשת אחודה הכוללת שירותי סליקה, וידיאו, נתונים וטלפוניה בתצורה של שירות בענן.

פתרון אבטחת המידע שהוטמע הוא פיירוול של פורטיגייט (FortiGate), שמותקן על גבי הרשת של אינטרנט בינת באופן מרכזי ומגובה. התקשורת ברשת של אפריל יוצאת לעולם דרך הפיירוול הזה, גם במקרה זה בתצורה של שירות בענן.

לדברי ששי מאיר, מנכ"ל רשת אפריל, "תשתית ה-IP מאפשרת לנו טלפוניה פנים-ארגונית בחינם, סליקה מרכזית והוזלה של השיחות החיצוניות. שיפור מערך הבקרה וזמינות רשת האינטרנט והטלפוניה מאפשרים לנו להתמקד בפעילות העסקית שלנו, ללא בזבוז משאבים על תחזוקה ותפעול של מערכות IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים