eWave הישראלית תקים מערכת CRM ואתר אינטרנט עבור ארגון נדל"ן בריטי; ההיקף: מיליוני שקלים

האתר יהווה עבור הארגון, GRI, מועדון חברים אינטרנטי עם אזור פרטי, שיספק לחבריו כלי עבודה ונטוורקינג חדשים ומידע רב ערך ● המערכת החדשה תקדם את האירועים שעורך GRI ברחבי העולם ותסייע בגיוס מנויים ונותני חסות חדשים

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

eWave הישראלית תקים מערכת לניהול קשרי לקוחות (CRM) בארגון הנדל"ן הבריטי GRI ותפתח עבורו אתר אינטרנט בפרויקט שהיקפו נאמד במספר מיליוני שקלים.

GRI (ר"ת Global Real Estate Institute) הוא ארגון המאגד משקיעים, קבלנים ויזמים בכירים באירופה ברמת מנכ"ל, יושב ראש או בעלים. מטרת הארגון היא לסייע לחבריו לחזק את קשריהם העסקיים בתחום ברחבי העולם. GRI עורך בכל כמה שבועות כנס גדול במדינה אחרת, הסוקר את הזדמנויות הנדל"ן באותו אזור.

הארגון מעוניין להחליף את אתר האינטרנט הקיים במועדון חברים אינטרנטי עם אזור פרטי, שיספק לחבריו כלי עבודה ונטוורקינג חדשים ומידע רב ערך. המערכת החדשה תקדם את האירועים שעורך GRI ברחבי העולם ותסייע בגיוס מנויים ונותני חסות חדשים.

הפרויקט יבוצע על ידי eWave במקביל באתר הלקוח בלונדון ועל ידי צוותי פיתוח בישראל. מבחינה טכנולוגית, המערכת תתבסס על פלטפורמת ניהול הלקוחות Microsoft Dynamics CRM 2011, בשילוב עם תשתיות תוכנה ייעודיות של הקבוצה.

יאיר ששון, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-eWave, אמר שהמערכת שתפותח במסגרת הפרויקט תאפשר ניתוח ושיפור של התהליכים העסקיים בארגון, תוך שימוש בפלטפורמת Dynamics ובאתר אינטרנט חדש שיוקם למטרה זו. לדבריו, מדובר בהרחבה נוספת של פעילותה הבינלאומית של eWave, שזכתה באחרונה בפרויקטים חדשים באפריקה ודרום אמריקה.

טירן חי, סמנכ"ל פיתוח בחטיבת הדוט.נט של eWave, ציין שאתר האינטרנט מפותח עבור GRI על גבי מערכת ניהול התוכן eGen מבית eWave, ששימשה להקמת מערכות דומות בישראל, ביניהן עבור פלאפון, הוט (HOT), הרץ (Hertz) וזכיינית ערוץ 2 רשת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    טירן חי אדם מוכשר מאד. בהצלחה בפרויקט!

אירועים קרובים