אינטל ישראל גייסה 1,380 עובדים ב-2010 – ותגייס עוד 1,600 השנה

על פי דו"ח האחריות התאגידית שפרסמה החברה, 620 מהעובדים שגויסו בשנה שעברה החלו לעבוד במפעל הייצור של אינטל בקריית גת, ו-760 גויסו למרכזי המו"פ שלה ● העובדים שבכוונתה של אינטל ישראל לגייס השנה צפויים להשתלב בהכנות לפיתוח ולייצור של טכנולוגיית 22 ננו-מטר

גידול ניכר במספר העובדים של אינטל (Intel) ישראל: החברה גייסה בשנה שעברה 1,380 עובדים ובכוונתה לגייס עוד 1,600 עובדים השנה. נתונים אלה עולים מדו"ח האחריות החברתית שפרסמה החברה ל-2010, שהינו השישי במספר.

על פי הדו"ח, 620 מהעובדים שגויסו בשנה שעברה החלו לעבוד במפעל הייצור של אינטל בקריית גת ו-760 גויסו למרכזי המו"פ שלה. 1,600 העובדים שבכוונתה של אינטל ישראל לגייס השנה צפויים להשתלב בהכנות לפיתוח ולייצור של טכנולוגיית 22 ננו-מטר.

עוד עולה מהדו"ח, כי "החברה מתמקדת ביישום הטכנולוגיות שהיא מפתחת, בשילוב היכולות והכישורים של עובדיה, לקידום החינוך והנגישות לטכנולוגיה בקרב מגוון אוכלוסיות. זאת, במטרה לקדם קיימות כלכלית וסביבתית בישראל". הדו"ח מצטט מחקר שמעלה שהחברה פועלת לפיתוח הון אנושי בשוק העבודה. "גם השנה נבחרה אינטל ישראל, זו השנה הרביעית ברציפות, כמקום שהכי טוב לעבוד בו, בסקר שנערך בקרב 12 אלף עובדים בתעשייה", נכתב.

"אינטל רואה עצמה שותפה לאתגרים הלאומיים של מדינת ישראל ומחוברת ליעדי הממשלה לפיתוח כלכלי וחברתי ולצמצום הפער הדיגיטלי", מוסיף הדו"ח. על פי אינטל, "השותפות נעשית תוך דיאלוג מתמיד עם הקהילה, צרכיה וכיווני התפתחותה".

"אנחנו רואים את עצמנו שותפים ליעדי הממשלה, ביניהם קידום תעסוקת אוכלוסיות ששיעור השתתפותן בשוק העבודה נמוך", כתבה אינטל.

על פי החברה, "אנחנו משתפים פעולה עם ארגונים חיצוניים המקדמים תעסוקה וקידום של גברים ונשים מהאוכלוסייה הערבית, הדרוזית, החרדית והאתיופית". עוד נכתב, כי "החברה פועלת להחזרה ושמירה על טובי המוחות בישראל. אינטל נרתמת למאמץ באמצעות ייסוד מרכזי מחקר והוראה ותמיכה בהם. מרכזים אלה פועלים באוניברסיטאות למען השבת מוחות ארצה".

עוד צוין בדו"ח, כי אינטל פועלת לפיתוח כלכלי חברתי בפריפריה. החברה הוסיפה, כי מפעליה, "הממוקמים מחוץ למרכז הארץ, מספקים לתושבי הפריפריה מגוון תפקידים מאתגרים, יכולת השתכרות כעובדי היי-טק איכותיים ופיתוח האזורים שבהם הם נמצאים מבחינת מסחר ושירותים".

כמו כן, אינטל מסרה, כי היא פועלת לקידום טכנולוגיות חדשניות, המהווה יתרון ישראלי. "מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל מהווים מנוע צמיחה אסטרטגי של אינטל העולמית ואחראים לחלק מפריצות הדרך הטכנולוגיות המשנות את פני המיחשוב העולמי".

נתונים נוספים המצוינים בדו"ח מעלים שאינטל השקיעה בשנה שעברה 24 מיליון דולרים בפיתוח ובהדרכת עובדים באינטל ישראל; 100% מהשבבים נמצאו תקינים בפרוסה שיוצרה באינטל בקרית גת; 20 מעבדות הוראה ומחקר אקדמיות נתמכות על ידי אינטל ישראל; 3,066 עובדים התנדבו בקהילה והשקיעו 52 אלף שעות התנדבות; 220 עובדי החברה לוקחים חלק בפרויקט ההתנדבות השבועי "חושבים חיובי"; ואינטל מובילה 20 תוכניות חינוך בקריית גת, בשיתוף ההנהגה המקומית.

מקסין פסברג, סגנית נשיאה ומנכ"לית אינטל ישראל, "האחריות התאגידית הינה חלק מתרבותנו הארגונית. לאורך שנים השקענו מאמצים רבים באיתור הצרכים בקהילות שבהן אנחנו עובדים. מדי שנה אנחנו מובילים יוזמות חברתיות הממשות יכולתנו כאנשים וכחברה לתת מענה לצרכים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים