גוגל: החל מסוף יולי לא יורשו יותר דיוקנות פרטיים

המדובר בשינוי מדיניות בעקבות ההשקה של הרשת החברתית החדשה שלה, גוגל+ ● כך, נמסר, הדרך היחידה לשמור נתונים בעת שימוש בשירות הזה, תהיה ציבורית ● "אנחנו חושבים שהשימוש בדיוקנות גוגל יעזור לאנשים למצוא אתכם ולהתחבר אליכם באופן מקוון וכי זו הדרך הטובה ביותר להשתמש במוצר", מסרה גוגל

גוגל (Google) לא תרשה יותר למשתמשים בדיוקן גוגל להגדיר את הדיוקן שלהם כפרטי. למעשה, החל מסוף יולי, הדרך היחידה לשמור נתונים בעת שימוש בשירות הזה תהיה ציבורית, כשגם בעלי דיוקנות קיימים יהיו חייבים להפוך אותם לציבוריים אם הם מוגדרים כפרטיים. עד סוף החודש יוכלו בעלי החשבונות בגוגל לבחור האם להציג את הדיוקן שלהם או להסתירו, אך החל מה-1 באוגוסט תמחק גוגל את כל הדיוקנות שעיין יהיו מוגדרים כפרטיים.

מדובר בשינוי מדיניות עליו החליטה גוגל במקביל להשקה של הרשת החברתית החדשה שלה, גוגל+ (Google+), המופיע בדפי העזרה של השירות החדש. לפי החברה, רוב הדיוקנות בשירות מוגדרים כציבוריים נכון להיום, והיא טוענת, כי "אנחנו חושבים שהשימוש בדיוקנות גוגל יעזור לאנשים למצוא אתכם ולהתחבר אליכם באופן מקוון וכי זו הדרך הטובה ביותר להשתמש במוצר. דיוקנות פרטיים אינם מאפשרים זאת, לכן החלטנו לדרוש שכל הדיוקנות יהיו ציבוריים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים